کافه در فرشته فقط حس کافه

2019-04-14

کافه در فرشته قطعا بسیار زیاد مشاهده می شود، اما فقط یک نوشیدنی طعم دار و خوشمزه، هرچقدر هم که دلنشین باشد، تنها دلیل رفتن به بهترین کافه فرشته نیست . با ما همراه باشید.

حس کافه، حس واقعی یک کافه در فرشته

حس کافه فقط یک کافه نیست. اگر از دود و دم شهر خسته شده اید و کلافه به سمت خانه می روید، اگر برای فرار از استرس های روزانه و فشارهای عصبی دور و بر خود در جستجوی مکانی آرام و روح نواز هستید، نیازی نیست کیلومترها راه را برای رسیدن به طبیعت و فضای سبز طی کنید، در خیابان فرشته مکانی برای آرامش و غلبه بر استرس ها و فشارهای روزانه وجود دارد. یک کافه در فرشته در ساختمان رویال، البته به سبک قدیم و سنتی، وجود دارد که پر از احساس آرامش و صمیمیت است.

حس کافه، حس واقعی یک کافه | حس کافه

حس کافه نه فقط یک کافه در فرشته، بلکه مکانی دنج و آرام، به دور از همه خشونت های زندگی مدرن، با یک معماری قدیمی و اصیل، آماده پذیرایی از شما عزیزان است. تاریخ را در یک کافه فرشته از نزدیک تماشا کنید. طعم نوشیدنی های پادشاهان ایران را بچشید و در سرسرای کاخ آنها قدم بزنید. هر طعم دلپذیری که ایران به خود دیده است را در حس کافه، بهترین کافه فرشته، جمع کرده ایم. طعمی خلاقانه با چاشنی اصالت، که زیر زبانتان ماندگار خواهد شد.

بهترین کافه در خیابان فرشته

اگر دنبال بهترین کافه در فرشته هستید، آدرس آن را داریم. فرشته، ساختمان رویال طبقه دوم، مکانی است که صمیمیت و دوستی در آن موج می زند. یک بنای تاریخی با معماری اصیل و قدیمی که پر است از نوشیدنی ها و دسر های خوشمزه که حتی اسم برخی هم نشنیده اید تا چه برسد به اینکه نوشیده باشید.

هر کس که یک بار حس کافه را تجربه کرده باشد و آدرس کافه فرشته از او بخواهید، شما را مستقیم به ساختمان رویال فرشته خواهد فرستاد.

بهترین کافه | حس کافه

حس خوب نوشیدنی های گیاهی سرشار از ویتامین های قدیمی! در حس کافه. بهترین کافه فرشته به یاد خانه های پدربزرگ و مادربزرگ قدیمی، دور هم جمع خواهید شد و لحظات شیرین و دلپسندی را تجربه خواهید کرد. حسی که شاید در حال انقراض باشد. این حس عمیق صمیمیت را در یک کافه  حس خواهید کرد.

اصالت ناب ایرانی در جای جای این کافه ایرانی به چشم می خورد. اصالتی که چشم های شما را نوازش خواهد کرد. برای دوستانتان تعریف خواهید نمود که این حس را در یک کافه در فرشته تجربه نمودید.

تجربه اصالت اشیاء و معماری در یک کافه

معماری و طراحی اصیل و سنتی به کار رفته در فضای صمیمی حس کافه و همچنین اشیاء سنتی مسی و شاید هم عتیقه! دور و بر شما را فرا خواهد گرفت و چشمان شما را محصور خواهد کرد. نوشیدن کافه و چای با طعم دلنشین صمیمیت و دوستی در ظروف مسی چیزی نیست که بتوانید به راحتی از آن بگذرید.

قدر لحظات شیرین و زیبای شما را می دانیم. در دل فرشته در یک کافه در فرشته لحظاتی به تاریخ سفر خواهید کرد. همزمان با نوشیدن نازنوش و میل کردن شکر پاره ها، زمان را فراموش خواهید کرد و در دقیقه ها گم خواهید شد.

تجربه اصالت اشیاء و معماری در یک کافه | حس کافه

لمس میراث به جا مانده از دل تاریخ ایران در یک کافه ایرانی اصیل و فاخر و سنتی، شما را در یک کافه فرشته محصور خود خواهد کرد. حس اشرافی گری های پادشاهان ایرانی را در یک کافه در فرشته تجربه خواهید کرد. ستون های کاخ کوروش، پرده های سلطنتی عمارت شاه عباس، سرسرای فاخر خشایارشاه و لذت طعام در ظروف مسی کریم خان زند را در حس کافه در یک کافه فرشته از نزدیک لمس خواهید کرد. با بهترین مزه ها در دل ساختمان رویال در فرشته، در سرسرای کاخ خشایارشاه با میراث آمستریس قدم خواهید زد.

حس گرم یک جمع خودمانی در یک کافه

ایرانی باشیم و جمع خودمانی های صمیمی و گرم زیر کرسی های قدیمی را نچشیده باشید، جای تعجب دارد. به سمت فرشته که بیایید، در دل شهر یک کافه در فرشته این حس و حال گرم و خودمانی را در یک فضای داغ و شیرین، برای شما به ارمغان می آورد. یک ساعتی که از ورودتان به حس کافه بگذرد و از تماشای معماری اصیل و قدیمی ایرانی بیرون بیایید، با چند فنجان چای و نوشیدنی های ایرانی با عطر و طعمی اصیل دوباره به رویا خواهید رفت. دوستان خود را خبر کنید. آدرس را هم که دارید. مهمان نواز جمع دوستانه شما در حس کافه خواهیم بود.

حس گرم یک جمع خودمانی در یک کافه | حس کافه

کافه های دیگری هم در شهر و فرشته هستند. اما حس کافه بهترین کافه در فرشته، چیزی فراتر از یک کافه معمولی است. ایرانی فاخر که باشید، این لذت را از دست نخواهید داد. حواس پنجگانه شما را به چالش خواهیم کشید. تاریخ را در دل حال به تماشا خواهید نشست. اصالت طعم و مزه های اصیل ایران را در بهترین کافه فرشته، خواهید چشید. عصرانه ای که بوی کودکی های شما را زنده خواهد کرد. موسیقی دلنواز و گوش نواز نوازندگان بزرگ ایران، گوش شما را نوازش خواهد کرد. چالش و نبرد میان حواس های شما در خواهد گرفت.

منو اصیل ایرانی در حس کافه

نوشیدنی هایی که هنگام نوش جان کردن برای شما قصه تعریف خواهند کرد. هزار و یک روستا را برای پیدا کردن فرمول بهترین نوشیدنی ایرانی گشته ایم. این راه پر از قصه های قدیمی و شیرین بوده است. منوی گرم و صمیمی که فقط در حس کافه خواهید یافت. در منوی ما هیچ غذای تکراری وجود ندارد. شما لذت یک طعم جدید را در هر بار سفر به حس کافه تجربه خواهید کرد.

منو اصیل ایرانی در حس کافه | حس کافه

منوی منحصر بفرد و بی نظیر حس کافه را از دل تاریخ کهن ایران در یک کافه در فرشته برای شما به ارمغان آورده ایم. یک سوغات گرانبها و بی همتا که همه را برای چشیدن آن به اینجا دعوت خواهید کرد. یک عصرانه دلنشین را در یک کافه ایرانی مهمان ما باشید. عصرانه ای با طعم نوشیدنی های مطبخ آغا محمد خان قاجار!

حرف آخر

دل مشغولی ها و شیرینی های زیادی را برای خاطرات شما در حس کافه، بهترین کافه فرشته تدارک دیده ایم تا نه فقط برای ساعتی، بلکه سالها در دل و ذهن شما ماندگار باشیم. قرار است که ساعاتی که در حس کافه به تماشای تاریخ می پردازید، پر از لذت هایی اصیل از دل فرهنگ ایران برای شما باشد. بهترین طعم ها و مزه ها گوارای وجودتان باد.