بهترین رستوران در فرشته تهران

2019-07-04

همه ما دوست دار غذاهاي ايراني در يک فضاي دوستانه و صميمي و گرم، به همراه يک معماري اصيل ايراني هستيم. اگر به دنبال وعده غذايي با اين ويژگي ها هستيد. يک رستوران در فرشته، اين خدمات را به مهمانان خود ارائه مي دهد. نام اين کافه رستوران، حس کافه مي باشد.

بهترين رستوران در فرشته با معماري و غذاها و خوراک هاي با طعم اصيل ايراني

همه ما دوست دار غذاهاي ايراني در يک فضاي دوستانه و صميمي و گرم، به همراه يک معماري اصيل ايراني هستيم. اگر به دنبال وعده غذايي با اين ويژگي ها هستيد. يک رستوران درفرشته، با فضا و معماري اصيل ايراني، که مي توان آن را نمونه کاملي از يک کافه اصيل ايراني دانست. اين خدمات را به مهمانان خود ارائه مي دهد. نام اين کافه رستوران، حس کافه مي باشد.

بهترین رستوران در فرشته با معماری و غذاها و خوراک های با طعم اصیل ایرانی | حس کافه

 

حس کافه، به صورت اصيل و قديمي طراحي شده است. و اشيا سنتي مس در طراحي آن استفاده شده است. تصور کنيد که در يک رستوران با معماري ايراني قدم گذاشتيد. که شما را با خود به دوران کهن مي برد. اشيا مسي در جاي جاي آن ديده مي شود. که يادگاري نه چندان دور از گذشته است.

يک رستوران در فرشته با منو خاص

شايد به رستوران هاي ايراني با فضاهاي سنتي زيادي، رفته باشيد. وانتظار داشته باشيد.که حس کافه هم به مانند يک کافه و رستوران در فرشته، فقط با شکل و شمايل ايراني باشد. ولي حس کافه نه تنها يک فضاي کاملا گرم و صميمي و ايراني است. بلکه داراي يک منو خاص و منحصر به فرد مي باشد. طراحي اين منو خاص و منحصر به فرد. هر کسي را به ياد دست نوشته هاي قديمي مي اندازد.

یک رستوران در فرشته با منو خاص | حس کافه

 

اين رستوران در فرشته، با يک منو خاص و منحصر به فرد و در مکاني خاص توانسته علاقمندان زيادي را در يک فضاي گرم و صميمي به خود جلب کند. زيرا در منو حس کافه علاوه بر طراحي زيبا و جذاب آن به سبک ايراني، ليستي با نام هاي غذاهاي اصيل ايراني بر آن نقش بسته، اضافه بر نام غذاها، خوراک ها و نوشيدني ها، خواص دمنوشها و مواد استفاده شده نيز در اين منو خاص به چشم مي خورد.

رستوران در فرشته با فضاي بسيار گرم و خودماني

اگر ساکن خيابان فرشته هستيد. و دوست داريد. به يک کافه و رستوران در فرشته با فضايي صميمي، گرم، مهمان نواز، خودماني و ايراني برويد.

رستوران در فرشته با فضای بسیار گرم و خودمانی | حس کافه

 

و لحظاتي را بدون هيجانات و دغدغه هاي شهري سپري کنيد. و ازانواع نوشيدنيهاي گرم و سرد با طعم هاي اصيل ايراني لذت ببريد. به يک رستوران در فرشته با کيفيتي بالا، به نام حس کافه بياييد. و از محيط گرم و صميمي آن لذت ببريد.

حس کافه، لذت نوشيدنيهاي ايراني

حس کافه، يک کافه و رستوران در فرشته مي باشد. که نه تنها غذاها و نوشيدنيهاي ايراني با طعم هاي اصيل ايراني را ارائه مي دهد. بلکه شيوه و سبکي کاملا ايراني در سرويس دهي به مهمانان دارد. در حس کافه غذاي ايراني به سبک ايراني طبخ مي شود. و به سبک و سياق ايراني عرضه مي گردد. نوشيدنيهاي حس کافه با طعم هاي اصيل ايراني عرضه مس شود. و لقمه هاي طعم دار و شيريني هاي لذيذ، تجربه نويني از يک کافه تمام ايراني را براي مهمان ها فراهم مي سازد.

حس کافه، لذت نوشیدنیهای ایرانی | حس کافه

 

اگر مي خواهيد اوقات خوشي در يک کافه رستوران در فرشته، به همراه دوستان و آشنايانتان در فضاي گرم و صميمي و خودماني با بهترين غذاها و نوشيدنيهاي اصيل ايراني سپري نماييد. به کافه رستوران، حس کافه در خيابان فرشته، ساختمان رويال بياييد. و لذت صرف غذاها و خوراک ها با طعمهاي اصيل ايراني را در فضايي با معماري اصيل ايراني تجربه کنيد.

آيا دلتان براي غذاها و نوشيدنيهاي اصيل ايراني تنگ شده است؟

حس کافه شايد، تنها رستوران در فرشته باشد. که ايراني ترين منوي غذاها  و نوشيدنيها را ارائه مي دهد. بسياري از غذاها و نوشيدنيهاي اصيل ايراني وجود دارند.

آیا دلتان برای غذاها و نوشیدنیهای اصیل ایرانی تنگ شده است؟ | حس کافه

 

که شايد ما نام آنها را هم فراموش کرده باشيم. و حتي انتظار نداشته باشيم که نام آنها در منو يک رستوران باشد. در حس کافه با نام انواع . اقسام نوشيدنيها و خوراک هاي متوع ايراني مانند ته بند ها و لقمه ها، سفيد بلوري ها و پالودها، شکر پاره ها، و پيش کش ها و لب سوزها و لب دوزها مواجه مي شويد. که شايد اين نام ها براي بسيار تازه باشند.

حس کافه فضايي دلنشين براي دور هم جمع شدن

بسياري از ما دوست داريم. لحظات زيبا و خاطره انگيزي براي همسر يا فرد مورد علاقه مان در يک محل خوب و با کلاس مانند يک رستوران در فرشته رقم بزنيم. بدون شک خيابان فرشته يکي از نام آشنا ترين خيابان هاي تهران به عنوان يک خيابان با کلاس و لاکچري مي باشد. اين خيابان به تناسب نام و آوازه خود، داراي کافه رستوران هاي شيک و مجللي است که آماده تبديل اوقات فراغت شما، به بهترين لحظات زندگي شما مي باشند. اين کافه رستوران ها مدام در حال رقابت در ارائه خدمات مطلوب مهمانان خود مي باشند. در اين بين حس کافه به عنوان يک کافه رستوران در فرشته با معماري، پخت و طبخ وعده هاي غذايي به سبک و روش کاملا ايراني و استفاده از نوشيدنيها با طعم اصيل ايراني، توانسته است. گوي سبقت از رقبا بربايد.

حس کافه فضایی دلنشین برای دور هم جمع شدن | حس کافه

 

لذا اگر به دنبال غافلگيري همسرتان هستيد. يا مي خواهيد براي پدر مادرتان خاطرات خوب گذشته را يادآور باشيد. و يا مي خواهيد دوستي را که بسيار براي شما عزيز است. به يک غذاي اصيل ايراني مهمان کنيد. به حس کافه بياييد. تا يکي از لحظات شيرين زندگي خود را رقم بزنيد. مطمئنا فضا و تصوير غذاها و نوشيدنيها با سيني هاي مسي و تزئينات آنها مانند قاب عکسي تا ساليان سال در ذهن شما به عنوان خاطره اي خوش باقي خواهد ماند.

حس کافه به عنوان کافه و رستوران درفرشته آماده پذيرايي در مراسمات خاص شما مي باشد. به حس کافه بياييد. از غذا و فضاي اصيل ايراني آن بهره مند شويد. و در صورت تمايل حس کافه را براي جشن تولد، يک دوره همي دوستانه براي دوستان دبيرستان يا دانشگاه، رزرو کنيد. و تجديد خاطرات گذشته را در يک فضاي گرم و صميمي تجربه نماييد.حس کافه، علاوه بر دمنوش هاي ايراني، انواع قهوه به سبک وسياق فرنگي نيز ارائه مي دهد. اين خود مناسب احوال کساني است که تمايل دارند. نوشيدني مورد نظرشان را در فضاي ايراني نوش جان کنند. مسلما همه داراي طبع يکسان نيستند. بعضي افراد به انواع قهوه و نسکافه علاقه ويژه دارند. اما نمي خواهند تجربه نوشيدن يک نسکافه يا قهوه را در فضايي کاملا ايراني از دست دهند. لذا حس کافه براي اين عزيزان هم تدارک خاص خود را دارد.