بهترین رستوران در فرشته تهران

2019-07-01

همه ما دوست دار غذاهای ایرانی در یک فضای دوستانه و صمیمی و گرم، به همراه یک معماری اصیل ایرانی هستیم. اگر به دنبال وعده غذایی با این ویژگی ها هستید. یک رستوران در فرشته، این خدمات را به مهمانان خود ارائه می دهد. نام این کافه رستوران، حس کافه می باشد.

بهترین رستوران در فرشته با معماری و غذاها و خوراک های با طعم اصیل ایرانی

همه ما دوست دار غذاهای ایرانی در یک فضای دوستانه و صمیمی و گرم، به همراه یک معماری اصیل ایرانی هستیم. اگر به دنبال وعده غذایی با این ویژگی ها هستید. یک رستوران درفرشته، با فضا و معماری اصیل ایرانی، که می توان آن را نمونه کاملی از یک کافه اصیل ایرانی دانست. این خدمات را به مهمانان خود ارائه می دهد. نام این کافه رستوران، حس کافه می باشد.

بهترین رستوران در فرشته با معماری و غذاها و خوراک های با طعم اصیل ایرانی | حس کافه

حس کافه، به صورت اصیل و قدیمی طراحی شده است. و اشیا سنتی مس در طراحی آن استفاده شده است. تصور کنید که در یک رستوران با معماری ایرانی قدم گذاشتید. که شما را با خود به دوران کهن می برد. اشیا مسی در جای جای آن دیده می شود. که یادگاری نه چندان دور از گذشته است.

یک رستوران در فرشته با منو خاص

شاید به رستوران های ایرانی با فضاهای سنتی زیادی، رفته باشید. وانتظار داشته باشید.که حس کافه هم به مانند یک کافه و رستوران در فرشته، فقط با شکل و شمایل ایرانی باشد. ولی حس کافه نه تنها یک فضای کاملا گرم و صمیمی و ایرانی است. بلکه دارای یک منو خاص و منحصر به فرد می باشد. طراحی این منو خاص و منحصر به فرد. هر کسی را به یاد دست نوشته های قدیمی می اندازد.

یک رستوران در فرشته با منو خاص | حس کافه

این رستوران در فرشته، با یک منو خاص و منحصر به فرد و در مکانی خاص توانسته علاقمندان زیادی را در یک فضای گرم و صمیمی به خود جلب کند. زیرا در منو حس کافه علاوه بر طراحی زیبا و جذاب آن به سبک ایرانی، لیستی با نام های غذاهای اصیل ایرانی بر آن نقش بسته، اضافه بر نام غذاها، خوراک ها و نوشیدنی ها، خواص دمنوشها و مواد استفاده شده نیز در این منو خاص به چشم می خورد.

رستوران در فرشته با فضای بسیار گرم و خودمانی

اگر ساکن خیابان فرشته هستید. و دوست دارید. به یک کافه و رستوران در فرشته با فضایی صمیمی، گرم، مهمان نواز، خودمانی و ایرانی بروید.

رستوران در فرشته با فضای بسیار گرم و خودمانی |‌ حس کافه

و لحظاتی را بدون هیجانات و دغدغه های شهری سپری کنید. و ازانواع نوشیدنیهای گرم و سرد با طعم های اصیل ایرانی لذت ببرید. به یک رستوران در فرشته با کیفیتی بالا، به نام حس کافه بیایید. و از محیط گرم و صمیمی آن لذت ببرید.

حس کافه، لذت نوشیدنیهای ایرانی

حس کافه، یک کافه و رستوران در فرشته می باشد. که نه تنها غذاها و نوشیدنیهای ایرانی با طعم های اصیل ایرانی را ارائه می دهد. بلکه شیوه و سبکی کاملا ایرانی در سرویس دهی به مهمانان دارد. در حس کافه غذای ایرانی به سبک ایرانی طبخ می شود. و به سبک و سیاق ایرانی عرضه می گردد. نوشیدنیهای حس کافه با طعم های اصیل ایرانی عرضه مس شود. و لقمه های طعم دار و شیرینی های لذیذ، تجربه نوینی از یک کافه تمام ایرانی را برای مهمان ها فراهم می سازد.

حس کافه، لذت نوشیدنیهای ایرانی | حس کافه

اگر می خواهید اوقات خوشی در یک کافه رستوران در فرشته، به همراه دوستان و آشنایانتان در فضای گرم و صمیمی و خودمانی با بهترین غذاها و نوشیدنیهای اصیل ایرانی سپری نمایید. به کافه رستوران، حس کافه در خیابان فرشته، ساختمان رویال بیایید. و لذت صرف غذاها و خوراک ها با طعمهای اصیل ایرانی را در فضایی با معماری اصیل ایرانی تجربه کنید.

آیا دلتان برای غذاها و نوشیدنیهای اصیل ایرانی تنگ شده است؟

حس کافه شاید، تنها رستوران در فرشته باشد. که ایرانی ترین منوی غذاها و نوشیدنیها را ارائه می دهد. بسیاری از غذاها و نوشیدنیهای اصیل ایرانی وجود دارند.

آیا دلتان برای غذاها و نوشیدنیهای اصیل ایرانی تنگ شده است؟ | حس کافه

که شاید ما نام آنها را هم فراموش کرده باشیم. و حتی انتظار نداشته باشیم که نام آنها در منو یک رستوران باشد. در حس کافه با نام انواع . اقسام نوشیدنیها و خوراک های متوع ایرانی مانند ته بند ها و لقمه ها، سفید بلوری ها و پالودها، شکر پاره ها، و پیش کش ها و لب سوزها و لب دوزها مواجه می شوید. که شاید این نام ها برای بسیار تازه باشند.

حس کافه فضایی دلنشین برای دور هم جمع شدن

بسیاری از ما دوست داریم. لحظات زیبا و خاطره انگیزی برای همسر یا فرد مورد علاقه مان در یک محل خوب و با کلاس مانند یک رستوران در فرشته رقم بزنیم. بدون شک خیابان فرشته یکی از نام آشنا ترین خیابان های تهران به عنوان یک خیابان با کلاس و لاکچری می باشد. این خیابان به تناسب نام و آوازه خود، دارای کافه رستوران های شیک و مجللی است که آماده تبدیل اوقات فراغت شما، به بهترین لحظات زندگی شما می باشند.

حس کافه فضایی دلنشین برای دور هم جمع شدن | حس کافه

این کافه رستوران ها مدام در حال رقابت در ارائه خدمات مطلوب مهمانان خود می باشند. در این بین حس کافه به عنوان یک کافه رستوران در فرشته با معماری، پخت و طبخ وعده های غذایی به سبک و روش کاملا ایرانی و استفاده از نوشیدنیها با طعم اصیل ایرانی، توانسته است. گوی سبقت از رقبا برباید.

حس کافه بهترین مکان برای غافلگیری

لذا اگر به دنبال غافلگیری همسرتان هستید. یا می خواهید برای پدر مادرتان خاطرات خوب گذشته را یادآور باشید. و یا می خواهید دوستی را که بسیار برای شما عزیز است. به یک غذای اصیل ایرانی مهمان کنید. به حس کافه بیایید. تا یکی از لحظات شیرین زندگی خود را رقم بزنید. مطمئنا فضا و تصویر غذاها و نوشیدنیها با سینی های مسی و تزئینات آنها مانند قاب عکسی تا سالیان سال در ذهن شما به عنوان خاطره ای خوش باقی خواهد ماند.

حس کافه به عنوان کافه و رستوران درفرشته آماده پذیرایی در مراسمات خاص شما می باشد. به حس کافه بیایید. از غذا و فضای اصیل ایرانی آن بهره مند شوید. و در صورت تمایل حس کافه را برای جشن تولد، یک دوره همی دوستانه برای دوستان دبیرستان یا دانشگاه، رزرو کنید. و تجدید خاطرات گذشته را در یک فضای گرم و صمیمی تجربه نمایید.حس کافه، علاوه بر دمنوش های ایرانی، انواع قهوه به سبک وسیاق فرنگی نیز ارائه می دهد. این خود مناسب احوال کسانی است که تمایل دارند. نوشیدنی مورد نظرشان را در فضای ایرانی نوش جان کنند. مسلما همه دارای طبع یکسان نیستند. بعضی افراد به انواع قهوه و نسکافه علاقه ویژه دارند. اما نمی خواهند تجربه نوشیدن یک نسکافه یا قهوه را در فضایی کاملا ایرانی از دست دهند. لذا حس کافه برای این عزیزان هم تدارک خاص خود را دارد.