بهترین کافه تهران چه ویژگیهایی دارد؟

2019-07-04

چه ويژگي هايي يک کافه را تبديل به بهترین کافه تهران مي کند؟ هر شخص مقيم تهران، که بيشتر اوقات خود را در کافه و کافي شاپ ها مي گذراند. شايد يک بار هم شده اين سوال را از خود پرسيده باشد. و شايد هم نظرات و ايده هايي در اين ارتباط داشته باشد.

با ويژگي هاي بهترین کافه تهران آشنا شويم

چه ويژگي هايي يک کافه را تبديل به بهترین کافه تهران مي کند؟ هر شخص مقيم تهران، که بيشتر اوقات خود را در کافه و کافي شاپ ها مي گذراند.

با ويژگي هاي بهترين کافه تهران آشنا شويم | حس کافه

شايد يک بار هم شده اين سوال را از خود پرسيده باشد. و شايد هم نظرات و ايده هايي در اين ارتباط داشته باشد. خيلي وقت ها پيش آمده که مشتريان پس از خروج از کافه رستوران به خصوصي از خدمات آن کافه يا رستوران راضي بودند. ولي با خود يا دوستانشان گفته اند که اگر مثلا به فضاي آن فلان چيز اضافه مي شد. يا آنکه  اگر در سرويس دهي خدمات رو متنوع تر مي کردند. همه چيز عالي مي شد. در واقع همين  ريز نگري ها در انتخاب فضا، نوع غذا، و ارائه سرويس دهي مي باشد. که يک کافه رستوران را از ديگر کافه رستوران ها متمايز مي کند. در ادامه به بررسي اين ويژگيها مي پردازيم.

داشتن فضاي کافي و مناسب براي ارائه خدمات

بدون ترديد هر کافه اي در تهران، اگر بخواهد. عنوان بهترین کافه تهران را به خود اختصاص دهد. بايستي فضايي مناسب و درخور مهمانان خود با محيطي بهداشتي و تميز، ارائه دهد. البته اينها شرط لازم هستند و کافي نمي باشند. علاوه بر فضاي تميز و کافي لازم است هر کافه دار، از تزئينات مورد پسند و خوشايند مهمانان و مشتريان غفلت نکند.

داشتن فضاي کافي و مناسب براي ارائه خدمات | حس کافه

استفاده و بهره گيري نوع خاصي از فضا، که به عنوان نماد و مشخصه اي از آن کافه رستوران شناخته مي شود. مي تواند رتبه آن کافه رستوران را  نزد مهمانان و مشتريان به شدت افزايش دهد. و مخاطبان خاص خود را براي مدتهاي مديدي داشته باشد.

حس کافه، يک کافه رستوران در فرشته فضاسازي خاصي براي جذب مخاطبان و مشتريان قرار داده است. و بدين سان خود را در ليست نامزدهاي، بهترين کافه در تهران قرار داده است. علاوه بر فضاي بسيار تميز و شيک، حس کافه از معماري اصيل ايراني براي فضا و محيط کافه بهره برده است. استفاده از تزئينات مسي در جاي جاي کافه، اين حس را به مخاطب ارائه مي دهد. که در يک فضاي سنتي قرار گرفته است.

بهترین کافه تهران ، بهترين غذا و نوشيدني تهران را ارائه مي دهد.

ارائه بهترين نوع غذا، در کافه رستوراني که ادعا دارد. بهترین کافه تهران است. امري مسلم و مسجل مي باشد. کيفيت غذاي ارائه شده خود به تنهايي موجي از مشتريان را به ارمغان خواهد آورد. البته ناگفته نماند. بهترین کافه تهران علاوه بر ارائه بهترين غذا، بايستي در ارائه آن از بهترين ظروف ممکن و با تزئينات خاص آن غذا بهره گرفته باشد.

بهترين کافه تهران، بهترين غذا و نوشيدني تهران را ارائه مي دهد. | حس کافه

بهترین کافه تهران، فقط غذاي با کيفيت ارائه نمي دهد. بلکه لذت غذا را نيز به همراه غذا به مهمانان خود عرضه مي کند. حس لذت بردن از غذا ويژگي است. که امروزه اکثر کافه هاي مطرح تهران در عرضه آن با هم در رقابت هستند. علاوه بر آن ارائه انواع خاصي از غذا  با برترين کيفيت ممکن، به اعتبار آن کافه رستوران خواهد افزود. به عنوان مثال حس کافه در خيابان فرشته، سبک مخصوص به خود را دارد. حس کافه، از ارائه انواع غذاها با طعم هاي اصيل ايراني در سيني هاي مسي، و با تزئينات هنرمندانه بهره جسته است.

اين شيوه ارائه غذا، حس کافه را به عنوان نمادي از غذا با طعم هاي اصيل ايراني در خيابان فرشته تهران معرفي کرده است.

بهترین کافه تهران،  نوشيدني خاص خود را دارد.

هر کافه و رستوران در تهران که مي خواهد خود را در ليست نامزدهاي بهترین کافه تهران قرار دهد. بايد علاوه بر کيفيت نوشيدنيهاي ارائه شده، بتواند نوشيدنيهاي مخصوص با طعم هاي خاص را نيز عرضه کند. به نحوي که آن نوشيدنيها نماد و شاخصي از آن کافه رستوران به شمار آيد.عرضه نوشيدنيهاي خاص مي تواند يک کافه يا رستوران را بسيار مشهور نمايد. البته گاهي اوقات طعم و مزه نوشيدني نيز داراي چنين اثري است. گاهي اوقات وجود طعم و مزه خاص در يک نوشيدني و يا دمنوشي که به طور عموم عرضه مي گردد. ميتواند بر شهرت و اعتبار آن کافه بيفزايد.

بهترين کافه تهران،  نوشيدني خاص خود را دارد. | حس کافه

حس کافه، کافه و رستوراني است. که نه تنها نوشيدنيها و نوشيدنيهاي منحصر به فردي ارائه مي دهد. بلکه  هرکدام از اين نوشيدنيها و دمنوش ها را در طعم هاي اصيل خود به مهمانانش عرض مي کند. تا بتواند خاطره اين طعم و مزه را در ذهن مشتريان نهادينه کند. مسلما مهماناني که تجربه نوشيدنيهاي ايراني را با طعم و مزه هاي اصيل را داشته اند. براي تجربه دوباره به کافه خواهند آمد.

خلاقيت و نوآوري در عرضه و سرويس دهي خدمات

مسلما انتظاري که از بهترین کافه تهران داريم. محدود به گفته هاي بالا نيست زيرا هستند. کافه و رستوران هايي که اکثر موارد بالا از قبيل انتخاب بهترين فضا، ارائه بهترين کيفيت نوشيدني و غذا، داشتن تنوع در انواع نوشيدني و… را رعايت مي کنند. و بدين سان خود را در زمره برترين کافه و رستوران هاي تهران قرار داده اند. اما کدام يک از اين کافه رستوران ها و به چه طريقي مي تواند عنوان بهترین کافه تهران را از آن خود کند. در واقع چه عاملي يک کافه و رستوران را از بقيه مجزا مي سازد.

اين عامل در واقع خلاقيت و نوآوري مديران و کارکنان در يک کافه است که مي تواند. يک کافه و رستوران را از بقيه متمايز سازد. خلاقيت در فضاسازي و سبک ارائه غذا مي تواند. بسيار موثر و مفيد باشد. گاهي نيز توجه به اموري که ديگران از آن غافل مانده اند. مي تواند رمز موفقيت باشد. اگر بخواهيم مثال خوبي براي اين خلاقيت مطرح کنيم. شايد منوي بسيار خاص، حس کافه مثال خوبي در اين زمينه باشد.

حس کافه علاوه بر فضاسازي بسيار مناسب با استفاده از معماري اصيل ايراني و ارائه غذاها و دمنوش ها با طعم هاي اصيل ايراني، منوي خاص و منحصر به فردي دارد. در اين منو که ظاهري سنتي و قديمي دارد. ليستي از انواع غذاها و دمنوش هاي اصيل ايراني به چشم مي خورد. علاوه بر اين خاصيت هاي برخي دمنوش ها نيز در آن جهت راهنمايي مهمانان و مشتريان قيد شده است.

حس کافه با اهتمام به همه موارد ذکر شده توانسته است نام خود را به عنوان يکي از اصلي ترين نامزدهاي دريافت عنوان بهترین کافه تهران، مطرح نمايد. شايد اگر سري به حس کافه در خيابان فرشته، ساختمان رويال بزنيد. با تمام وجود اين موضوع را حس نماييد. و شايد خود شما عنوان بهترین کافه تهران را متعلق به حس کافه بدانيد.