بهترین کافه در فرشته را چگونه پیدا کنیم ؟

2019-07-05

اقبال و علاقه به کافه هاي ايراني

شايد بتوان يک کافه در فرشته را بهترین کافه در فرشته ناميد. امروزه کافه هاي ايراني با ارائه خدمات بسيار مناسب و درخور مشتريان و بهره گيري از فضا و معماري اصيل ايراني،  و پخت غذاها با روش ها و سنت هاي اصيل ايران زمين توانسته اند. گوي سبقت را از کافه ها به سبک غربي بربايند. دلايل زيادي وجود دارد. که شايد مهمترين آن را بتوانيم در اين بيت از شعر مولانا دريابيم.

                  هر که دور ماند از اصل خويش     بازجويد روزگار وصل خويش

سبک زندگي روزمره در شهرهاي بزرگ به نحوي است. که همه ما به دنبال مکاني براي فرار از هياهوي شهري و سپري کردن اوقاتي در آرامش هستيم. مسلما اگر اهل شهر تهران باشيد.خواهيد ديد که بسياري از مردمان شهر به دنبال ايام تعطيل براي فرار از محيط شهري هستند. ترافيک سنگين جاده هاي تهران به شمال در مناسبت ها و تعطيلات خود گواهي بر اين قضيه مي باشد.

اقبال و علاقه به کافه هاي ايراني | حس کافه

مردم در شهري مانند تهران، در روزمرگي خود نيز بعد از ساعات کاري در کافه ها و پارک ها، اوقات خود را سپري مي کنند. کافه ها امروزه به يکي از مکانهاي مهم اجتماعات مردمي تبديل شده است. البته ناگفته نماند که بسياري از کافه ها و چايخانه ها به سبک قديمي شايد محيط مناسبي براي بانوان و خانواده ها نباشد. کافي شاپ ها هم مخاطبان خود را دارد. اما در اين بين کافه و رستوران هايي وجود دارند. که با تلفيقي از اين دو و با ايجاد محيطي ايراني با استفاده از معماري اصيل ايراني، محل مناسبي براي اکثر اقشار جامعه بوجود آورده اند.

بهترین کافه در فرشته با فضا و غذاي ايراني

در خيابان فرشته تهران کافه رستوران هاي زيادي وجود دارد. اما به نظر يک کافه ايراني مي تواند بهترین کافه در فرشته باشد. کافه رستوراني با فضاي کاملا ايراني که غذاي ايراني با طعم هاي اصيل ارائه مي دهد.

بهترين کافه در فرشته با فضا و غذاي ايراني | حس کافه

اما چرا امروزه مردم فضاي سنتي را انتخاب مي نمايند؟ شايد مهمترين دليل اين امر سادگي و صفا و صميميتي هست که اين فضا ها القا مي کنند. اکثرا کساني که پا به سن گذاشته اند. از خاطرات خوب گذشته و سادگي و صفاي آن دوران ياد مي کنند. صفا و صميميتي که با آن فضا و معماري ياد مي شود. و به نحوي با معماري سنتي گره خورده است. خيلي از ما به دنبال آن صفا و صميميت که امروزه کم رنگ تر شده است. بيشتر به دنبال مکان هايي با معماري اصيل ايراني مي باشيم.

براي همين است که يک کافه ايراني مي تواند. بهترین کافه در فرشته، به عنوان يکي از لوکس ترين خيابان هاي تهران باشد. علاوه بر آن يک غذاي ايراني با طعم اصيل ايراني و عرضه آن به سبک ايراني به لذت خوردن غذا در کافه رستورانهاي ايراني مي افزايد.

آيا فضا و غذاي ايراني براي بهترین کافه در فرشته کافيست؟

مسلما داشتن فضا و غذاي ايراني، براي کافه رستوران ايراني امري واجب است. اما اين به تنهايي براي بهترین کافه در فرشته کافي نمي باشد. خيلي از کافه و رستوران ها در مرکز شهر وجود دارند. که داراي فضاي سنتي و معماري ايراني مي باشند و حتي غذاي ايراني را با طعم اصيل ايراني عرضه مي کنند. نمونه هاي زيادي از اين کافه رستوران ها را در بازار بزرگ تهران مي توان يافت. که حتي بافت صد ساله دارند و همان معماري قديم خود را حفظ کرده اند. مسلما اين کافه رستوران ها جذابيت هايي که در بالا به آن اشاره شد را به همراه دارند. اما عمده اشکالي که اين کافه ها دارند. فضاي مرد سالارانه اي هست که اين کافه ها به همراه فضاي سنتي خود از گذشته تا به حال به ميراث برده اند.

حس کافه مناسب براي بانوان

امر مسلم، مناسب نمودن اين فضاها براي بانوان است. علاوه بر آن در بيشتر اين کافه رستوران ها، رزرو رستوران براي اموري مانند انواع دوره همي ها و جشن تولدها امري تعريف نشده و خارج عرف مي باشد.

حس کافه مناسب براي بانوان | حس کافه

شايد رشد کافي شاپ ها، در دوره اي و اقبال مردم به آن به خاطر همين مسئله بوده باشد. بهترین کافه در فرشته، حتي با فضايي کاملا سنتي و ايراني و با اصيل ترين طعم ها نمي تواند مختص مردان باشد. امروزه هر مردي دوست دارد تجربه غذاي سنتي و اصيل ايراني را در مکاني با ساختار و معماري ايراني در کنار همسر و خانواده خود تجربه کند.

بانوان نيز به عنوان نيمي از جامعه ايراني، دوست دارند به همراه دوستان و يا همشاگرديها و همکاران خود از اين فضا بهره مند شوند. و خود را از دغدغه ها و فشارهاي روزمرگي و کاري برهانند. پس بهترین کافه در فرشته علاوه بر فضا و طعام ايراني، مکاني است که بستر حضور خانواده ها و مجردها اعم از بانوان يا آقايان را فراهم کند.

بهترین کافه در فرشته انواع نوشيدنيها را دارد

ويژگي ديگري که بهترین کافه در فرشته مي تواند داشته باشد. اين است که علاوه بر عرضه انواع نوشيدنيهاي سرد و گرم وطني و با طعم هاي اصيل ايراني، از عرضه انواع قهوه به سبک فرنگي نيز غفلت ننمايد. مسلما از يک کافه رستوران ايراني انتظار نمي رود که در منوي خود علاوه بر ديزي پيتزا يا ساندويچ ارائه دهد.

بهترين کافه در فرشته انواع نوشيدنيها را دارد | حس کافه

اما در مورد نوشيدنيها شايد مسئله مقداري متفاوت باشد. اشخاصي هستند که به نوع خاصي از قهوه مانند نسکافه، هات چاکلت و … عادت دارند. ولي دوست دارند قهوه و نوشيدني مطلوب خود را در يک کافه رستوران ايراني ميل نمايند.

بهترین کافه در فرشته، حتي اگر يک کافه تمام ايراني باشد. در عرضه نوشيدنيها بايد کمي انعطاف داشته باشد. حتي در بعضي موارد احتمال دارد. کافه مهمانان خارجي داشته باشد. که به واسطه تور ليدر يا دوست ايراني خود پاي به کافه گذاشته باشند. و خواهان نوشيدن قهوه در فضاي سنتي، ايران باشند.

حس کافه از بهترين هاي فرشته

تا اينجا با ويژگيهاي چند از بهترین کافه در فرشته آشنا شديم. حال مي خواهيم از يک کافه رستوران کاملا ايراني در خيابان فرشته به نام حس کافه، رونمايي کنيم. که تمام ويژگيهاي بالا را دارد.

حس کافه واقع در خيابان فرشته، ساختمان رويال با بهره گيري از فضاي کاملا ايراني و ارائه انواع غذاها و نوشيدنيها با طعم هاي اصيل ايراني و انواع قهوه فرنگي در خدمت شماست. تا اوقات خوشي براي شما رقم زند.

همچنين حس کافه آمادگي کامل براي پذيرايي از مهمانان شما در دوره همي ها  و جشن تولدها دارد.