حس کافه در فرشته

2019-03-22

حس کافه در فرشته یکی از بهترین کافه ها نه تنها در فرشته بلکه در تهران می باشد. هر روز در تهران شاهد این مسئله هستیم که در گوشه و کنار این شهر، کافه هایی بسیاری شروع به کار می کنند. بیشتر این کافه ها در طول مدت زمان کوتاه تعطیل می شوند و نمی توانند به فعالیت خود ادامه بدهند. اما حس کافه در فرشته یکی از آن کافه هایی می باشد که کاملا با استراتژی مناسب و هدف شروع به فعالیت کرده است. و می توان به جرات گفت که در حال تبدیل شدن به بهترین کافه در فرشته می باشد. شما هم اگر قصد داشتید به یک کافه در فرشته سر بزنید، ما به شما پیشنهاد می دهیم که تجربه حضور در حس کافه را از دست ندهید.

معماری حس کافه در فرشته

حس کافه از نظر معماری به صورت اصیل و قدیمی طراحی شده است. اغلب کافه هایی که در تهران شروع به فعالیت می کنند، بیشتر آنها به دلایل مختلفی توجهی به دکوراسیون و معماری خود نمی کنند، ولی حس کافه از این نظر مستثنی می باشد.حس کافه در فرشته به لحاظ معماری و طراحی داخلی کاملا منحصر به فرد طراحی شده است و به جرات می توان گفت که به لحاظ معماری نه تنها در منطقه فرشته بلکه در کل تهران خاص و متمایز می باشد. طراحی داخلی این کافه بسیار چشم نواز و زیبا می باشد و از آن دست کافه هایی می باشد که هنگامی وارد آن می شوید دوست دارید زمان در آن متوقف شود تا بتوانید مدت زمان بیشتری را در آنجا سپری کنید. همچنین باید به این نکته توجه کرد که ابعاد این رستوران ۱۵۰۰ متر مربع می باشد.

معماری و دکوراسیون حس کافه

معماری و دکوراسیون حس کافه | حس کافه

انواع کافه در فرشته شما می توانید ببینید که هرکدام با سبک و استایل شخصی خودشان در این منطقه فعالیت دارند و مشتریان مخصوص به خود را دارند. به هرحال دکوراسیون و معماری یکی از مهمترین نکاتی می باشد که هر کافه ای در شروع می بایست به آن توجه داشته باشند. به دلیل اینکه هر کافه ای را قبل از اینکه به منو آن توجه داشته باشند، معماری و دکوراسیون آن مورد قضاوت قرار می گیرد. و همچنین بسیاری از افراد به دلیل اتمسفر و فضایی که کافه ها دارند به آن مراجعه می کنند.قطعا حس کافه از آن دسته کافه هایی می باشد که مشتریان وفادار مخصوص به خود را دارد که هر کدام از آنها ساعت هایی از زمان خودشان در این کافه سپری می کنند.

این کافه یک کافه اصیل ایرانی می باشد. که به مشتریان حس و حال فرهنگ و اصالت ایرانی را منتقل می کند. به همین دلیل می توانند یکی از بهترین کافه هایی باشد که افراد انتخاب کنند. همچنین با توجه اتمسفر بسیار عالی این کافه، قابلیت تبدیل شدن به پاتوق برای اقشار مختلف مردم اعم از جوان و پیر را دارد.

منو حس کافه

منو حس کافه | حس کافه

یکی دیگر از عواملی که باعث تمایز حس کافه با دیگر کافه در فرشته کرده است. منو خاص آن کافه و با نامگذاری های جالب ایتمن های آن می باشد. همچنین نام این کافه، حس کافه می باشد که خود این نامگذاری به شما نشان می دهد که با چه نوع کافه ای رو به رو هستید. این کافه دارای منو غذا خاص و منحصر به فرد در مکانی خاص می باشد.شما زمانی که منو این کافه را در دست می گیرید، با ایتم های هیجان انگیری رو به رو می شوید. و به درستی می توان گفت که این کافه تمام سعی و تلاش خود را کرده اند تا به شعار کافه خود یعنی مشق حواس و لمس میراث، جامه عمل بپوشانند.

تمایز حس کافه در فرشته با دیگر کافه ها

تمایز حس کافه در فرشته با دیگر کافه ها |‌ حس کافه

در این کافه سعی شده است تا تمامی ایتم های نوشیدنی و غذایی را با فرهنگ ایرانی هماهنگ کنند و به شکل کاملا اصیل در اختیار مشتریان خود قرار دهند. همانطور که در سایت این رستوران یعنی www.hes-cafe.com در قسمت منو به آن اشاره کرده اند، کلیه ی آیتم های نوشیدنی سرد حس کافه در فرشته، ریشه در طعم های ایرانی دارند.همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم حس کافه در فرشته دارای منو خاصی می باشد که برای آیتم های آن اسامی خاصی را انتخاب کرده اند، برای مثال برای میان وعده ها در منو این کافه عنوان ته بندها، لقمه ها و نسخه ها گذاشته شده است که خود این مسئله برای مشتریان بسیار جذاب می باشد.

قطعا همه ما علاقه بسیار زیادی به کشور و فرهنگ خود داریم و هنگامی که یک مکانی مانند یک کافه در فرشته، از المان های فرهنگ، هنر و معماری ایرانی استفاده می کند، قطعا آن کافه برای ما جذاب تر خواهد بود. اشخاصی که این کافه را راه اندازی کرده اند تمام سعی خود را کرده اند تا تمامی موارد موجود در این کافه را با فرهنگ اصیل ایرانی ادغام کنند. و می توان گفت که در این مورد موفق نیز بوده اند.

ویژگی های حس کافه

ویژگی های حس کافه | حس کافه

کافه در فرشته بسیار زیاد می باشد و شما هر نوع سلیقه ای در رابطه با کافه داشته باشید، قطعا می توانید یک نمونه از آن کافه را در فرشته پیدا کنید. اما نکته ای که باعث تمایز حس کافه با انواع دیگر کافه در فرشته و بقیه نقاط در تهران دارد، فقط در مورد معماری و طراحی داخلی این رستوران نمی باشد.کاملا درست است که بارزترین نکته در رابطه با حس کافه معماری و دکوراسیون آن می باشد اما باید با قدرت گفت که معماری و دکوراسیون تنها یکی از مواردی است که در این رستوران وجود دارد، همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم منو غذایی و نوشیدنی این کافه در فرشته نیز کاملا متمایز با دیگر کافه ها در منطقه فرشته و تهران می باشد.

همچنین پذیرایی و سرویس دهی پرسنل این رستوران کاملا مناسب اتمسفر کافه می باشد. زمانی که سفارش شما آماده می شود و برای شما سرو می شود، کلیه عناصری که در کنار سفارش شما قرار داده اند، همگی حس و حال فرهنگ خوراک ایرانی را به شما منتقل می کند.