رستوران در فرشته و بهترین کافه یعنی حس کافه و حس توران

2019-05-11

رستوران در فرشته خبری از ظرف و ظروف های پر از سم و مواد مضر برای بدن نیست. ما در حس توران، بهترین رستوران در فرشته، نگهداری، طبخ و طعام غذاها را در ظروف مسی برای مشتریان خود آماده کرده ایم.

حس کافه، حس توران، بهترین کافه و رستوران در فرشته

همه جای شهر پر شده از انواع رستوران های که هیچ کدام را نمی توان از دیگری تشخیص داد. رستوران در فرشته مثل نقل و نبات ریخته است. اما واقعا به یکی از آنها را هم دوبار میل رفتن دست می دهد؟ غذاهای تکراری رستوران های فرشته، منویی که همه جا فقط ترتیب غذاها عوض شده است، محیط هایی که با کاغذ دیواری های  بد رنگ و خسته کننده از شما پذیرایی می کنند، اصل هر رستوران و رستوران داری در شهر شده است.

حس کافه، حس توران، بهترین کافه و رستوران در فرشته | حس کافه

 

حس توران و حس کافه بهترین کافه و رستوران در فرشته، یک خلاقیت جدید، یک منوی جدید و یک هنر جدید برای شما دارند. خلاقیت در پخت و ساخت غذاهای ناب ایرانی و نوشیدنی های اصیل ایرانی، یک منوی منحصر به فرد که در آن هیچ غذایی تکراری نیست و یک معماری اصیل و بی همتا که برای بهترین رستوران در فرشته یک هنر است. قرار است از آغاز ورودتان تا لحظه ای که ما را ترک می کنید، غرق در لذت و شگفتی باشید. فرشته ساختمان رویال، طبقه دوم منتظر شما هستیم.

حس کافه، بهترین درمان روح

کافه از قدیم جایی برای دور شدن از خستگی ها و خشونت ها بوده است. حس توران بهترین رستوران در فرشته برای شما یک مکانی دنج و آرام آماده کرده است. تا از یک بعد از ظهر رویایی لذت ببرید. جایی که می توانید یک محفل گرم و صمیمی از دوستان قدیم دور هم جمع شوید. در کنار یک منوی خاص و منحصر بفرد که هیچ جایی ندیده اید، دور هم جمع شوید.

حس کافه، بهترین درمان روح | حس کافه

با یک معماری اصیل و قدیمی در بهترین رستوران فرشته، یک فضای خاص و دلنشین برای محافل صمیمی شما آماده کرده ایم. نوشیدنی هایی که هر کدام از یک فرهنگ و از یک ریشه گردآوری شده اند تا اصالت طمع و مزه را به محافل شما هدیه دهند.

حس توران، بهترین رستوران در فرشته

۱۵۰۰ متر فضای فوق العاده رویایی در دل شهر در یک رستوران در فرشته با سبک خاصی از معماری اصیل ایرانی طراحی شده است. فقط برای غذا خوردن به حس توران نخواهید آمد. غذاهایی که هیچ کدام را در هیچ منویی ندیده اید، بهترین و آخرین هنر ما برای شما در حس توران هستند. قبل از هر چیز محیط رستوران جلوه گر هنر ما برای شماست.

حس توران | حس کافه

یک رستوران ایرانی اصیل برای دکوراسیون و محیط خود نیاز به یک معماری خاص و بی بدیل دارد. از کاغذ دیواری های رستوران های شهر اگر خسته شده اید و دنبال یک فضای خاص و بهترین رستوران در فرشته برای صرف یک وعده غذای با کیفیت هستید، لذت بودن در آن را از دست ندهید. معماری اصیل حس توران، بهترین رستوران در فرشته، از معماری کاخ ها و خانه های کهن ایرانی الهام گرفته شده است تا یادآور، فرهنگ و قدمت کهن ایران باشد.

برای یک رستوران ایرانی جز این هم نباید باشد. برای بهترین رستوران در فرشته، چیزی فراتر از یک طراحی مدرن با چند میز و صندلی شیک لازم است.

منوی حس توران هم آن را به بهترین رستوران در فرشته تبدیل کرده است. یک منوی خاص و منحصر بفرد که در آن غذاهایی خاص را به سبکی خاص برای شما طبخ خواهیم کرد. خلاقیت ما را در طبخ غذاها را از نزدیک خواهید دید. لذت تماشای یک آشپزی ناب ایرانی در بهترین رستوران فرشته و نوش جان کردن آن، تصویر آشنایی است که این روزها در صفحات مجازی پر شده است. آب از لب و لوچه آدم می چکد.

بهترین ظروف برای بهترین رستوران در فرشته

مس یک ماده معدنی مفید و لازم برای بدن است که در برخی از مواد اولیه پخت و پز مانند سیب زمینی مقادیری از آن وجود دارد. سرو غذا در ظروف مسی از دیرباز در میان ایرانیان رواج داشته است و اطباء و بزرگان طب قدیم ایران، مردم را به سرو غذا در ظروف مسی دعوت کرده اند.

بهترین ظروف | حس کافه

در بهترین تقویت مغز، تسکین و آرامش مفاصل و تقویت سلول های پوست از کمترین فواید استفاده از ظروف مسی برای شما در بهترین رستوران در فرشته است. طعم غذاهای ما، یادگاری از هزاران تنوع غذایی در فرهنگ ایرانیان است. آن را در بهترین رستوران در فرشته، در بهترین ظروف برای شما سرو خواهیم نمود.

مهمان نوازی بهترین رستوران در فرشته

اصل اول یک رستوران اصیل ایرانی مهمان نوازی است. سرگرم کار و آشپزی نخواهیم بود. حواسمان به شما خواهد بود. اگر قابل بدانید، در جمع خودمانی خودتان، ما هم مثل فرفره دورتان خواهیم گشت. رزق و روزی حلال ما با دل رضایت و لب خندان شما، حاصل خواهد شد. حس توران و این فضای عالی که تدارک دیده ایم، بهانه است. بهانه ای برای دقایقی با شما بودن و به جمع شما لبخند هدیه دادن، لبخندی که همه خستگی ما را از بدنمان بیرون خواهد نمود.

مهمان نوازی | حس کافه

منوی اصلی ما برای شما، مهمان نوازی ماست. دلتان برای حس توران و غذاهایش اگر تنگ نشود، که سابقه نداشته و محال است، برای مهمان نوازی ما حتما تنگ خواهد شد. نگران لقب بهترین رستوران در فرشته نباشید، ما همه جوره برای شما وقت داریم. در هر ساعتی که نزد ما بودید، چه شلوغ و چه خلوت، نخواهیم گذاشت که حس تنهایی در حس توران، بهترین رستوران در فرشته به دلتان رسوخ کند. دستورات شما که جدا روی چشم، برای یک قاشق هم که شده با گوشه چشم، اشاره ای به ما کنید، خوشحالمان خواهید کرد. ما با خنده های شما خواهیم خندید و با خاطرات شما به قدیم سفر خواهیم کرد.

کلام آخر

در فرشته در ساختمان رویال، در ۱۵۰۰ مترمربع فضا، یک رستوران ایرانی و یک کافه رستوران ایرانی وجود دارد که چند صباحی است که ورد زبان ها و محافل دوستانه شده است. همه از حس توران و حس کافه صحبت می کنند. یک معماری اصیل و قدیمی، یک فضای آرامش بخش و روح نواز، یک منوی غذایی منحصر بفرد و بدون هیچ غذای تکراری و البته کارکنانی مهمان نواز و صمیمی که لذت غذا خوردن در آن را دوچندان می کنند، این ها را از خیلی ها خواهید شنید.

ما در حس توران و حس کافه، بهترین کافه رستوران در فرشته، به سبکی خاص و با طرحی جدید، آماده پذیرایی از شما و مهمانان گرامیتان هستیم. لذت در کنار شما بودن آرزوی ماست ما را از این آرزو دریغ نفرمائید. قدمتان روی چشم ما جا دارد.