رستوران فرشته حس کافه تجربه ای متفاوت

2019-07-05

اين مطلب با توجه به عنوان، تجربه اي متفاوت در رستوران فرشته ،قصد داريم به تشريح مباحث مرتبط با رستوران فرشته بپردازيم.

رستوران فرشته

وقتي از رستوران فرشته سخن مي گوييم ، در حقيقت به دنبال لوکس ترين و خاص ترين رستوران هاي خيابان فرشته در تهران هستيم تا از اين طريق بتوانيم بهترين ها را براي بهترين ها معرفي نماييم.

رستوران  | حس کافه

بهترين هايي چون شما که به دنبال کيفيت بي نظير غذا، پيش خدمتاني مسئول و خوش برخورد، مکاني لاکچري با چشم اندازهاي خيره کننده و منويي خاص و متنوع مي باشيد؛ با ما همراه شويد تا از رستوران  و امکانات ويژه آن آشنا شويم. در ادامه به مهم ترين ويژگي هاي رستوران  به صورت اختصار اشاره شده است ، که عبارتند از:

  • منوي جذاب
  • تنوع سرو غذاي بالا
  • پخت با کيفيت غذا از نظر طعم، رنگ و بو
  • محيط پذيرايي لوکس و ايراني
  • در اختيار داشتن کارکنان و پيش خدمتاني خوش اخلاق و با مسئوليت
  • امکانت رفاهي نظير پارکينگ، اتاق بازي کودک، موسيقي و غيره.

بهترين غذاهاي رستوران فرشته

انتخاب رستوران فرشته مطمئناً همراه با سرو بهترين غذاها انجام مي گردد.در رستوران  مي توانيد ديزاني ايراني با غذايي ايراني در ظروفي ايراني  را به صورت يکجا مشاهده و تجربه نماييد. از مهم ترين ويژگي هاي رستوران هاي ايراني به خصوص رستوران  ارائه بهترين غذاهاي مي باشد.

به عنوان مثال، در رستوران حس توران به عنوان مهم ترين و بهترين رستوران  واقع در خيابان فرشته ساختمان رويال سرو بهترين غذا به شرح زير است:

  1. کباب هاي شاه پسند
  2. کباب هاي شمشيري
  3. آبگوشت چهار مغز
  4. چلوگردن
  5. زرشک پلو
  6. نان محلي تازه
  7. آلبالو پلو
  8. انواع دسرها
  9. انواع نوشيدني هاي گرم و سرد
  10. و غيره

انواع رستوران فرشته

به طور مثال در رستوران ديوان، که جزو رستوران هاي فرشته مي باشد،غذاهايي نظير،استيک، قيمه نثار،برنج دودي، کباب ترش، ماهيچه، فسنجان اردک و غيره به بهترين نحو ارائه مي گردد.

انواع رستوران | حس کافه

و همچنين در رستوران کاساب، که به نام رستوران ترکي نيز مشهور است، جزو رستوران  محسوب مي شود و غذاهايي خاص نظير، استيک هاي لذيذ، دسرهاي ترکيه اي، سوپ، پيش غذاهايي گرم و سرد، انواع سالاد، کوفته، کوکتل،کباب ترکي، مرغ و غيره ارائه مي گردد.

ساير سرويس هاي ويژه که در انواع رستوران فرشته که به مهمانان ارائه مي شود، به شرح زير مي باشند:

  • انواع دسرها مانند، دسر کدو، باقلوا، کاتمر، دسر به و غيره
  • انواع نوشيدني هاي طبيعي خنک مانند، دوغ، آب پرتقال، آب انار، ليموناد و غيره
  • انواع نوشيدني هاي گرم نظير، چاي نعنا، گل گاوزبان، چاي سبز و غيره
  • انواع خوراک و آش هاي سنتي
  • و غيره.

خاص ترين رستوران فرشته کدامند؟

در رستوران فرشته مي توانيد خاص ترين، بهترين و لوکس ترين غذا و مکان را مشاهده کنيد وخدمات بي مانند اين رستوران ها را با ساير رستوران ها مقايسه نماييد و خودتان قضاوت کنيد. خاص ترين رستوران  رستوران هايي هستند که در تهران خيابان فرشته واقع شده اند و بهترين غذا به بهترين شکل ممکن را براي کليه مهمانان خارجي و داخلي سرو مي نمايند.

خاص ترين رستوران  کدامند؟ | حس کافه

خاص ترين رستوران  برازنده خاص ترين افرادي است که به دنبال غذايي با رنگ و لعابي ممتاز، بويي مطلوب، ظاهري فريبنده و زيبا، مزه اي لذيذ، کيفيتي شاخص، سروي متفاوت و هنرمندانه مي باشند. اگر شما جزو آن دسته از خاص ترين افرادي هستيد که  به دنبال خاص ترين رستوران فرشته مي باشيد، در ادامه برخي از اولويت هايي که مي توان براي رستوران هاي خيابان فرشته در تهران بر شمرد بيان مي گردد که عبارتند از:

رستوران هاي فرشته بهترين مکان براي پذيرايي از مهمان است؛ زيرا سبک بکار رفته در اين رستوران ها سبک اصيل ايراني است و با داشتن ديزاين ايراني يا ترکيبي(ايراني و مدرن) خود را از ساير رستوران ها متمايز مي سازد.

در رستوران هاي فرشته طراحي منوهاي بومي  با عناويني جذاب  و آيتم هايي بومي موجب شده است خاص ترين عنوان برازنده آنها باشد.

حس خوب در حس کافه کنار خانواده

در رستوران هاي فرشته مي توان به خوبي لذت خوردن، حس تازگي، شادي و انرژي را احساس کرد؛ نه فقط با صرف غذا، بلکه کليه ساختار و ملزومات و امکانات جانبي رستوران فرشته منتقل کننده اين حس و در خور تقدير مي باشند.

در رستوران هاي فرشته ساده ترين غذا با قيمت ارزان تا خاص ترين غذاها  با قيمت هاي گران ارائه مي شود و  مجموعه اي از انتخاب ها را براي مهمانان موجب مي گردد.

حس خوب در حس کافه کنار خانواده | حس کافه

در رستوران  فقط غذا سرو نمي شود؛ بلکه فراتر ازسرو غذا با هدف رضايتمندي مشتريان و مهمانان ،ايرانشناسي، فرهنگ و آداب اقوام مختلف، دوستي، صلح، ايران دوستي و پيوند غرب و شرق سرو مي شود ؛ و اين باشکوه ترين غرورآميز ترين ويژگي هاي ممتازي است که رستوران هاي فرشته بدان مفتخر هستند.

رستوران هاي فرشته همچون نامشان مانند فرشتگاني زيبا در تهران مي درخشند و لذتي مثال نزدني و آرامشي وصف نشدني را براي تمامي مهمانان داخلي و خارجي خود فراهم مي سازند.

در پايان قصد داريم به  معرفي نمونه هاي خاص رستوران هاي فرشته بپردازيم. با ما همراه گرديد تا گوشه اي از زيبايي و خوشمزگي اين رستوران ها را به شما عرضه نماييم.

زيبايي و خوشمزگي حس کافه

از نمونه هاي منحصر به فرد رستوران فرشته، رستوران حس توران مي باشد. حس توران نام رستوراني اصيل و ايراني است که با شعر مشق ميراث و با نامي کاملاً ايراني غذاهايي ايراني و معماري ايراني خود را به تصوير مي کشد. تنوع سرو غذاهاي مختلف ايراني و خارجي براي نهار و شام و گنجايش بالاي ۱۵۰ نفري اين رستوران از شاخصه هاي ديگري است که مي توان نام برد. سفارشات آنلاين و رزرو ميز دلخواه براي مهمانان ويژه با شماره تماس ۷۵۴۲۶  از امکانات رستوران حس توران مي باشد.

زيبايي و خوشمزگي حس کافه | حس کافه

رستوران کاساب، نمونه اي ديگر از رستوران هاي فرشته است که  انواع نوشيدني ها، غذاها و دسر هايي بي نظير را در فضايي با ترکيب مدرن و سنتي به مهمانان خود عرضه مي دارد. غذاهاي اصيل ايراني همراه با غذاهاي ترکي به ويژه غذاي کباب ترکي و انواع غذاهاي گوشتي به سبک ايراني و ترکي از سفارشات رايج و محبوب مهمانان اين رستوران مي باشد.

رستوران ديوان نيز نمونه اي خاص از رستوران مي باشد که داراي سالن هايي بزرگ و مجلل است و برخورد بسيار عالي کارکنان و سرو غذايي هنرمندانه و خوشمزه از ويژگي هاي بارز اين رستوران محسوب مي شود. کته ماهيچه، نوشيدني گلاب و زعفران، عرق بيدمشک و ماهي هامور از رايج ترين و پرطرفدارترين سفارشات اين رستوران است.