كافه در فرشته رويايي را هرگز فراموش نكنيد

2019-04-04

كافه در فرشته كه حس كافه نام اين كافه شاپ زيباست. حس كافه يك كافه اصيل ايراني است كه در خيابان فرشته تهران قرار دارد. مساحت اين كافه ۱۵۰۰ مترمربع است. شعار كافه مشق حواس و لمس ميراث است.

فضايي دلنشين دارد و بسياري از مردم به بهانه دور هم جمع شدن در اين كافه تجمع مي كنند. منوي منحصر به فرد و خاص دارد كه هر ايراني شيفته فرهنگ ايراني را مبهوت مي كند.

كافه شاپ رويايي در خيابان فرشته

نوشيدني ها، سالادها و انواع دسرهاي اين كافه خاص ايراني برگرفته از طعم ايراني است.دسرهاي اين كافه تكراري نيست و هميشه تازگي دارد.

كافه شاپ رويايي در خيابان فرشته | حس کافه

فضاي دلنشيني را براي دورهمي ها دارد و بسياري از مردم با فرهنگ تهران و خيابان فرشته به اين كافه تشريف مي آورند تا ساعاتي را دورهم بگذرانند. حس كافه يك كافه شيك در فرشته است كه مي توانيد آن را در اين خيابان پيدا كنيد.

يك كافه اصيل ايراني است كه كمتر كسي مي تواند آن را در شهر بزرگ تهران پيدا كند. حتي دسرهاي اين كافه زيبا و شيك نيز در داخل سيني هاي مسي سرو مي شود.

حفظ و حراست از فرهنگ ايراني، مهم ترين وظيفه كافه در فرشته

حفظ و حراست از فرهنگ ايراني به همراه با دسرهاي زيباي ايراني شما را شيفته كافه در فرشته خواهد كرد. اين كافه با رستوران حس توران تركيب شده و مشتريان مي توانند بعد از صرف غذا، به كافه حس تشريف برده و دسرهاي خوشمزه آن را ميل كنند.

شما در حس كافه ، تجربه متفاوتي را خواهيد داشت. زيبايي كافه در فرشته شما را متحير و شگفت زده خواهد كرد.

حفظ و حراست از فرهنگ ايراني، مهم ترين وظيفه كافه در فرشته | حس کافه

دكوراسيون زيبا و شيكي دارد كه شما دكوراسيون آن را پسند خواهيد كرد. جزء بهترين كافه شاپ هاي خيابان فرشته است.

كافه در فرشته حس زيبايي را به شما منتقل مي كند و اين حس باعث خواهد شد تا شما در دفعات بعدي نيز به حس كافه دوباره تشريف بياوريد.

حس كافه، نامي درخشان ميان ساير كافه هاي ايراني خيابان فرشته

شما مي توانيد در بسياري از وب سايت هاي ايراني ، نام حس كافه كه در خيابان فرشته است را براحتي پيدا كنيد. يافتن كافه اي كه حس خوبي را به شما منتقل كند در شهر تهران كاري بس دشوار است. كافه در فرشته با وسايل قديمي و نوستالژيك تزئين شده و باعث مي شود كه شما دوران خوش گذشته را بياد بياوريد.

حس كافه، نامي درخشان ميان ساير كافه هاي ايراني خيابان فرشته | حس کافه

شما مي توانيد با دوستان نزديك خود در كافه در فرشته قرار ملاقات بگذاريد. منوي خاص و منحصر به فرد دارد كه شما مي توانيد دسرهاي گوناگوني را ملاحظه كرده و علاقمندي هاي خودتان را از ميان آن ها انتخاب كنيد.

كافه شيك در فرشته يك كافه منحصر بفرد است كه فرهنگ زيبايي ايراني را به نمايش مي گذارد. زيبايي فرهنگ ايراني به همراه با فرهنگ آشپز ايراني، زيبايي خاص ايراني را به نمايش مي گذارد.

بيان پيشنهادات و انتقادات سازنده در وب سايت و افزايش غناي فرهنگ ايراني كافه در فرشته

شما مي توانيد در وب سايت حس كافه به آدرس hes-cafe.com، انتقادات و پيشنهادات خود را براي مديريت و كاركنان حس كافه مطرح كنيد. وب سايت به دو زبان انگليسي و فارسي تهيه شده و مطالب آن بارگذاري مي شود. كافه در فرشته، زيبا و منحصر به فرد است و شما مي توانيد با پيشنهادات سازنده خودتان بر غناي فرهنگ ايراني كافه شيك در فرشته بيفزاييد.

زيبايي هاي سنتي و نوستالژيك كافه در فرشته زيبا و اعجاب انگيز بوده و شما را متحير خواهد كرد. ظروف مسي كه در رستوران حس توران ديده مي شود يادآور دوران خوش گذشته است كه تا به امروز امتداد دارد و شما به باوري مي رسيد كه فرهنگ گذشته ايراني هرگز به دست فراموشي سپرده نشده است.

نوشيدني ها و دسرهاي خاص كافه در فرشته

نوشيدني هاي و دسرهاي كافه در فرشته به قدري لذيذ است كه شايد براي مدتي به فكر فرو رويد تا در نهايت يك انتخاب خوب و مناسبي را براي خود و خانواده تان رقم بزنيد.

نوشيدني ها و دسرهاي خاص كافه در فرشته | حس کافه

شما مي توانيد براي مراسم و مناسبت هاي خاص ايراني يا مذهبي، با مديريت اين كافه زيبا هماهنگي كنيد، طوري كه حس خوب حس كافه در خيابان فرشته بياد مهمانان شما خواهد بود و هرگز آن را فراموش نخواهند كرد.

رزرو تلفني حس كافه فرشته

تنها با يك شماره ۷۵۴۲۶-۰۲۱ مي توانيد ميزهاي اين كافه را به همراه با رستوران زيباي حس توران براي مهماني خود رزرو كنيد. حتي در وب سايت حس كافه ، فرهنگ غني ايراني به نمايش گذاشته شده و شما مي توانيد فرهنگ غني ايراني را شاهد باشيد.

در وب سايت آدرس و نقشه گوگل مپ حس كافه به وضوح به تصوير كشيده شده است و يافتن حس كافه كار دشواري نيست.

تجربه جديدي را براي مشتريان و مهمانان رقم مي زند و شما هرگز تكرار را در كافه در فرشته تجربه نخواهيد كرد.

نوآوري در دكوراسيون تا دسرهاي خوشمزه

خلاقيت و نوآوري در همه امور از دكوراسيون تا سرو دسرها موج مي زند و شما از اين همه زيبايي و خلاقيت به وجد خواهيد آمد.

گلدان هاي كوچكي كه از بالاي پنجره ها آويزان شده اند، همراهي طبيعت را در رستوران نشان مي دهد و همين فضاي سبز طبيعي باعث مي شود كه زيبايي و شادابي طبيعت را در حس كافه ، حس و تجربه كنيد.

نوآوري در دكوراسيون تا دسرهاي خوشمزه | حس کافه

مبلمان سه نفره به همراه با مبلمان هاي تك نفره، دكوراسيون كلاسيكي را به نمايش مي گذارد كه شما مي توانيد با مهمانان خودتان صميمي شويد و براي اوقات ديگري دوباره در حس كافه ملاقات هاي كاري و شخصي خود را هماهنگ كرده تا با كمك اين چنين فضايي، كسب و كار شما گسترش يافته و قراردادهاي جديد كاري را با مشتريان منعقد كنيد.

در كل هر چه از اين حس كافه بگوييم، كم گفته ايم و بهتر است كه براي يك بار هم شده به حس كافه تشريف ببريد تا زيبايي هايي كه برشمرديم را از نزديك شاهد باشيد. ميزباني ايراني به همراه با استاندارد جهاني باعث مي شود كه شما نيز دوست دار حس كافه در خيابان فرشته شويد. منتظرتان هستيم.