معیارهای انتخاب بهترین کافه ایرانی

2019-07-04

انتخاب بهترین کافه ایرانی در ميان انبوه کافه هاي  لوکس و پر زرق و برق و امروزي کاري واقعاً دشوار و زمانبر مي باشد؛ بنابراين لازم است از مجموعه معيارهاي مهم براي انتخاب بهترین کافه ایرانی آگاهي داشت و متناسب با آن کافه ايراني مورد اعتماد خود را انتخاب نمود.

در اين مطلب با توجه به عنوان، معيارهاي انتخاب بهترین کافه ایرانی، سعي داريم در ادامه به تشريح مباحث مرتبط با بهترین کافه ایرانی بپردازيم.

معيارهاي انتخاب بهترین کافه ایرانی

براي انتخاب بهترین کافه ایرانی بايد معيارها و اولويت هاي ممتازي را برشمرد و متناسب با آنها بهترین کافه ایرانی را انتخاب نمود. آنچه در انتخاب يک کافه برتر ايراني نقش مهمي ايفا مي کند در وهله اول نام کافه مي باشد؛ زيرا نام يک کافه معرف حقيقي و واقعي کافه محسوب مي شود. در ادامه به تشريح مهم ترين معيارها براي انتخاب بهترین کافه ایرانی مي پردازيم:

انتخاب بهترين کافه ايراني | حس کافه

  • بهترین کافه ایرانی با بهترين نام، از مهم ترين معيارها براي انتخاب يک کافه ايراني ممتاز نام آن کافه مي باشد که مي بايست در بر گيرنده نامي اصيل، اثر گذار و ايراني باشد.
  • انتخاب کافه ايراني خوب ، مي بايست نماد يا برندي متناسب با نام انتخابي و هماهنگ با حرفه آشپزي يا فعاليت کافه داشته باشد. اين نماد معرف آن کافه مي باشد و مي تواند براي تبليغات آن کافه نيز، کاربردي گسترده را سبب گردد.
  • بهترين کافه هاي ايراني، کافه هايي هستند که آشپزخانه و آشپزهايي حرفه اي را در مجموعه خود دارند.
  • از ديگر معيارهاي انتخاب بهترین کافه ایرانی، بهداشت محيط و پاکيزگي کافه مي باشد. وقتي کافهي پاک وتميز باشد؛ مسلماً به عنوان يکي از کافه هاي ايراني ممتاز شناخته خواهد شد.
  • معيار ديگر براي انتخاب کافه ايراني ممتاز اين است که، پيشخدمت و کارکنان کافه بتوانند بهترين برخورد با مهمانان خود داشته باشند و با سرعت و کيفيتي ايده آل سفارشات آنها را آماده نمايند.
  • يکي از بارزترين معيارهاي بهترین کافه ایرانی،تنوع غذايي و منوي آن کافه مي باشد. منويي که اساسي ايراني داشته باشد و همچنين بالاترين تنوع غذا را در ليست خود بگنجاند.
  • بهترين کافه هاي ايراني کافه هايي هستند که داراي  ديزايني ايراني- سنتي مي باشند که با توجه به سلايق مهمانان خود يادآور معماري کاملاً ايراني باشند.
  • کليدي ترين معياري کافه ايراني که توجه هر فرد را به خود جلب مي کند، کيفيت غذاي سرو شده در آن کافه مي باشد. غذايي که تمامي ويژگي هاي يک غذاي عالي با عطر و طعمي به ياد ماندني را به همراه داشته باشد.

چرا حس کافه بهترین کافه ایرانی مي باشد ؟

چرا حس کافه بهترين کافه ايراني مي باشد ؟ | حس کافه

  1. در کنار معماري ايراني، نحوه چيدمان به سبک ايراني، انتخاب تجهيزات و وسايل کافه به سبک ايراني، ظروف سرو غذا سنتي، تزئينات کافه به سبک ايراني و غيره از ساير معيارهاي انتخاب بهترین کافه ایرانی محسوب مي شود.
  2. از معيار هاي ديگر براي کافه خوب ايراني، مي توان به آشپزخانه قابل رؤيت آن کافه اشاره کرد. وقتي قرار است در کافهي غذايي سرو شود که کليه مراحل پخت و سرو آن غذا در معرض ديد عموم باشد، قطعاً اين کافه بهترين و مورد اعتماد ترين کافه ايراني است که مي توان با خيال کاملاً آسوده از غذاي آن لذت برد.
  3. از معيار هاي مهم ديگر، براي کافه ايراني پخش موسيقي فولکلور و يا سنتي براي مهمانان مي باشد. گاهي برخي از کافه ها از موسيقي زنده  استفاده مي کنند که بسيار اثر گذار و لذت بخش خواهد بود.
  4. معيار ويژه اي که مورد توجه عموم مهمانان در انتخاب کافه ايراني مي باشد، قيمت غذاهاي يک کافه است. اين که يک کافه غذاهاي خود را با رقم بالايي سرو کند، دليل بر برتر بودن آن کافه نيست. از طرفي انتخاب کافهي با قيمت هاي پايين نيز مسئله اي است که نبايد به صحت و سقم آن باور داشت و بايد در بهداشت غذا و سلامت مواد اوليه آن مشکوک شد.
  5. معيار ديگر براي انتخاب بهترین کافه ایرانی نحوه سرو غذا است. سروي غذاي کاملاً ايراني با سفره آرايي بي نظير که بتواند نگاه ها را به خود خيره سازد و اشتها را افزايش دهد.
  6. بهترين کافه هاي ايراني، کافه هايي هستند که محيطي آرام را براي مهمانان خود فراهم سازند تا بدون هيچ دغدغه و شلوغي غذايي مطبوع را  با آرامشي کامل نوش جان نمايند.
  7. يکي از مهم ترين معيارها انتخاب بهترین کافه ایرانی که گاهي ناديده گرفته مي شود، سرو غذاي فقط خوشمزه نيست؛ بلکه غذايي است که سلامت فرد را نيز مد نظر قرار دهد. غذايي سالم که مملو از فيبر، ويتامين، فاقد کلسترول بالا، فاقد قند و نمک بالا  و غيره باشد.

اگر به دنبال کافهي با معيارهاي بالا مي باشيد، پيشنهاد ما به شما انتخاب بهترین کافه ایرانی به نام کافه حس کافه مي باشد. يک کافه اصيل که با داشتن تمامي ويژگي هاي ذکر شده همخواني دارد، بهترين گزينه اي است که هيچگاه از انتخاب آن پشيمان نخواهيد شد.

معرفي بهترین کافه ایرانی

انتخاب بهترین کافه ایرانی کاري دشوار به نظر مي رسد ؛ زيرا در ايران و شهرهاي مختلف به ويژه تهران در نقاط مختلفي کافه هاي گوناگون و بيشماري در حال فعاليت مي باشند. که موجب سختي انتخاب کافه شده است و بايد بر اساس برگزيدن معيارهاي بهترین کافه ایرانی انتخابي درست صورت بگيرد.  کافه حس کافه، جزو همين کافه هاي ممتازي است که واقع در خيابان فرشته ساختمان رويال مي باشد و با داشتن کادري حرفه اي، امکان  سفارشات آنلاين ، رزرو ميز دلخواه به شماره تماس ۷۵۴۲۶  آماده ارائه خدماتي ويژه به مهمانان داخلي و خارجي در هر ساعت از شبانه روز است.

معرفي بهترين کافه ايراني | حس کافه

از بهترين کافه هاي ايراني واقع در خيابان فرشته، مي توان به دو کافه ديوان و کافه کاساب اشاره کرد که با ارائه غذايي با کيفيت و ايراني جزو کافه هاي لاکچري و مطرح در اين منطقه مي باشند.

به طور کلي معرفي بهترين کافه آن چيزي است که با تجربه کردن مستقيم فرد ، مشورت با افرادي که تجربه  خوردن غذاي کافه مورد نظر را داشته اند، دنبال کردن نظر افرادي که در آن کافه غذا سفارش داده اند از طريق کانال و سايت اينترنتي کافه و توجه کلي به ساختار ظاهري و منوي غذايي يک کافه مشخص مي شود.

غذايي در خور و ايراني چيزي فراتر از يک غذا  و يا سرو آن در يک کافه ايراني است ؛ زيرا غذا به عنوان نمادي از اصالت ايراني، فرهنگ، آداب و رسوم  قوميت هاي مختلف در يک ملت است و مي تواند با هدف پيام صلح، دوستي و پيوند شرق و غرب به بهترين شکل ممکن ايراني بودن خود را به تمام جهانيان به نمايش بگذارد