کافه در فرشته به سبک ایرانی اما متفاوت

2019-07-01

اگر شما هم اهل کافه و کافه گردی باشید. به احتمال زیاد با نام حس کافه آشنا باشید. یک کافه در فرشته ، که یک فضای کاملا، گرم و صمیمی و خودمانی با معماری اصیل ایرانی را با یک منو خاص با انواع لقمه ها، خوراک ها و نوشیدنیهای سرد با طعم های اصیل ایرانی ایجاد کرده است.

چه نوع کافه یا چایخانه مطلوب نظر شماست

ملاک های زیادی برای افراد متفاوت برای انتخاب کافه مورد نظرشان است. بعضی ها دوست دارند به یک کافه نزدیک محل زندگیشان بروند. مثلا کسی که در الهیه است شاید ترجیح دهد به یک کافه در فرشته برود. یا کسی که محل کسب و کارش در بازار بزرگ است. یک کافه سنتی را برای ناهار یا ایام فراغت خود پاتوق کند. و شاید هم گاهی قلیانی در آن چاق نماید.

چه نوع کافه یا چایخانه مطلوب نظر شماست |‌ حس کافه

البته بعضی ها هم هستند که موقعیت کافه برایشان مهم نیست و به دنبال یک کافه گرم و صمیمی ، دنج یا حتی شلوغ با افراد خیلی خاص می گردند. این نشان دهنده اهمیت کافه و اماکن عمومی مثل آنهاست.اگر شما جز دسته دوم هستید. و همواره در اینترنت به دنبال کافه های خاص هستید. و یا مدام به دنبال تجربه های خاص هستید. پس به احتمال زیاد با نام حس کافه آشنا می باشید. . یک کافه در فرشته ، که یک فضای کاملا، گرم و صمیمی و خودمانی با معماری اصیل ایرانی را با یک منو خاص با انواع لقمه ها، خوراک ها و نوشیدنیهای سرد با طعم های اصیل ایرانی ایجاد کرده است.

اگر تا حالا موقعیتی برای شما پیش نیامده که به این کافه بروید . پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم شده نوشیدن انواع مختلفی از دمنوش ها و چای های رنگارنگ با طعم و سبک ایرانی با یک فضای کاملا ایرانی را تجربه کنید. البته منوی حس کافه خالی از نوشیدنیهای دیگر نیست. و مناسب ذائقه هر شخص سرویس های متناسب را ارائه می دهد.

حس کافه ، مشق حواس و لمس میراث

حس کافه از نظر معماری به صورت اصیل و قدیمی طراحی شده است.استفاده از ظروف زیبای مسی در تزیینات و فضاسازی کافه تنها بخشی از استفاده از هنر و معماری اصیل ایرانی است. شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید.

حس کافه ، مشق حواس و لمس میراث | حس کافه

که دوست داشته باشید تجربه متفاوتی نسبت به تجربه های قبلی خود در یک کافه رستوران به سبک های امروزی و غربی داشته باشید. و در یک محیط کاملا سنتی و ایرانی ، با معماری مختص این آب و خاک ، به همراه یک موسیقی دلنواز وطنی اوقات فراغت خود را بگذرانید.اگر شما هم مثل بسیاری با دیدن کافه های قدیمی و محیط آنها در فیلم های درام تاریخی ایرانی ، آرزوی قرار گرفتن در آن فضا را دارید. به حس کافه بیایید. و از محیط گرم، صمیمی و ایرانی آن لذت ببرید.

حس کافه ، برای شما منوی خاصی دارد

یکی دیگر از تمایزهای حس کافه به عنوان یک کافه در فرشته، با سایر کافه های تهران، داشتن منوی خاص آن است. که به سبک دست نوشته های قدیمی طراحی و چاپ شده است. طراحی جالب این منو در همان لحظات اول حضور در کافه، ذهن شما را مشغول کرده و از مشغولیت های ذهنی دیگر روزمره خالی می کند. گاه تنوعی برای یک جمع دوستانه می باشد. و گاه تفریحی برای دو زوج، که به دنبال لحظات این چنینی در زندگیشان هستند.

حس کافه ، برای شما منوی خاصی دارد | حس کافه

البته منویی که در اختیار شما قرار می گیرد. تنها لیستی از نوشیدنیها و غذاها نیست . بلکه تا حد توان سعی شده است. خواص مواد استفاده شده نیز برای غذاها یا دمنوش ها در آن گنجانده شود. و راهنمایی برای انتخاب دمنوشی مناسب با سلامت روح و جان شما می باشد. شما می توانید در صفحه نخست سایت از منو و عکس های مربوط به کافه و رستوران ، حس کافه دیدن نمایید.

یک کافه در فرشته با غذای کاملا ایرانی

غذای ایرانی را باید با طعم های اصیل ایرانی طبخ کرد. در ظروف ایرانی ارائه کرد. و به سبک ایرانی میل نمود. یک کافه در فرشته به نام حس کافه، آماده ارائه این خدمات به شماست. حس کافه مکانیست برای کسانی که از فست فودها خسته شده اند. و دوست دارند در محیطی مهمان نواز، خودمانی و ایرانی تفاوتی را در وعده غذایی روزمره یا هفتگی شان بوجود آورند.

یک کافه در فرشته با غذای کاملا ایرانی | حس کافه

همه ما بنا به مقتضیات زندگی خود، شاید در طول روز و به ویژه در ساعاتی که مشغول به کاریم، به اجبار غذایی سفارش می دهیم. و گاه بدون آنکه لذتی ار آن ببریم. آن را میل می کنیم تا بتوانیم هر چه سریع تر به امور روزمره خود بپردازیم. مطمئنا غذایی لذت بخش خواهد بود که در آرامش و سر صبر در محیطی بدون تنش و آرام صرف شود. غذای آماده شده باید با بهترین کیفیت ممکن به همراه انواع مخلفاتی که برای صرف و هضم آن مفید می باشند. ارائه گردد.

ظروف غذای حس کافه

علاوه بر رعایت همه این موارد نوع ظرف غذا برای مهمانان باید درخور و شایسته و مناسب آن غذا باشد. یک ظرف مناسب و تمیز اشتهای ما به غذا را نیز بیشتر می کند. و چه زیباتر که این ظرف با ظرافت و زیبایی یادآور میراث کهن آدمی باشد. میراثی که تلفیقی از هنر و صنعت پیشینیان ماست. همه اینها مواردیست که با ریزنگری کامل در یک کافه در فرشته به نام، حس کافه با پرسنلی حرفه ای رعایت شده است و آماده خدمت رسانی به مهمانان عزیز خود می باشد.

ظروف غذای حس کافه | حس کافه

حس کافه ، مکانی گرم و صمیمی برای لذت بردن از انواع لقمه ها ، خوراک ها و سالادها با طعم های اصیل ایرانی می باشد. نوشیدنیهای سرد،حس کافه ریشه در طعم های اصیل ایرانی دارد. و با شیرینی های خوشمزه خود تجربه تازه ای از کافه ایرانی را برای مهمان ها فراهم می سازد.

پرسنلی که هر کافه در فرشته باید داشته باشد

خیابان فرشته، به عنوان یکی از خیابان های اعیان نشین شهر است. و هر کافه در فرشته باید بداند که بسیاری از افراد مراجعه کننده، در مقابل رفتار پرسنل کافه حساس می باشند. این مشتریان به احتمال زیاد فرنگ رفته، گاه رفتار و خدمات پرسنل وطنی را در ذهن خود، با رفتار پرسنل شهرهای لوکس خارجی مقایسه می کنند. آنها از پرسنل یک کافه در فرشته انتظار دارند. علاوه بر مهارت در کار خود، رفتار مودبانه و توام با احترام داشته باشند. خنده رو و خوش اخلاق بودن نیز به ارتباط پرسنل و مشتریان کمک خواهد کرد.

پرسنلی که هر کافه در فرشته باید داشته باشد | حس کافه

حس کافه نیز به عنوان یکی از بهترین کافه های فرشته، همواره پرسنلی خبره و خوش اخلاق را برای ایجاد حس رضایت و خرسندی در مشتریان به کار گمارده است. تا علاوه بر نمایش فرهنگ مصنوع صنعتگران، از قبیل معماری و ظروف ایرانی، نشان دهنده فرهنگ و ادب، غنی ایرانی در رفتار و کردار باشد.

ما در حس کافه، با تمام توان به دنبال ثبت لحظاتی خوش، و به یادماندنی در خاطر شما هستیم.