کافه ایرانی یعنی هنر ایرانی

2019-05-05

کافه ایرانی در فرشته، که زاییده هنر ایرانی است. حس کافه یک هنر است.  هنری که بار دیگر ذائقه و سلیقه ایرانی ها را این بار در فرشته، ساختمان رویال به نقل صحبت محافل تبدیل کرده است.

هنر ایرانی ، کافه ایرانی

ایران است و هنرش. هر جای دنیا که اسمی از ایران باشد، هنر ایرانی هم نقل صحبت جمع است. شیرینی حرف زدن درباره فرش ایرانی، ذوق ایرانی، تاریخ ایران و ایرانی و حالا هم یک کافه ایرانی. بله درست شنیدید، دیرزمانی است که همه از یک کافه ایرانی صحبت می کنند.

هنر ایرانی ، کافه ایرانی | حس کافه

شوق و ذوق پهلوان های قدیم این بود که برای صحبت و یاد گرفتن و آموختن و قصه شنیدن، در یک کافه جمع می شدند. از خوبی ها و حماسه ها می گفتند. از نبردها و دلاوری ها می شنیدند. در زمان های نه چندان دور، در ایران کافه ها، پهلوان پرور بودند. حماسه می آفریدند و هنرمند تحویل جامعه می دادند.

راستی هنرمند گفتیم، هنرمند ها هم در کافه در فرشته جمع می شوند و در دل یک هنر ایرانی گپ و گفتی می زنند. حس کافه چند وقتی است که محفل بازیگران و هنرمندان مشهور ایرانی شده است.

چرا کافه ایرانی یک هنر است؟

چرا می گوییم کافه ایرانی حس کافه یک هنر است. هنر ایرانی ها در همه زمینه ها، نامی برای خود در دنیا دست و پا کرده است. معماری ایرانی الگو و سرمشق معماران بزرگ دنیا در طراحی خانه ها است. کیفیت و تنوع غذا و نوشیدنی های ایرانی آب از دهان همه مسافران و توریست ها می چکاند. اصالت و صمیمیت ایرانیها از دیرباز در کتاب های تاریخ دنیا، نگاشته شده است. ما در حس کافه همه این هنرها را جمع کرده ایم. حس کافه مجمع هنرهای ایرانی شده است و هنرمندان ایرانی را نیز به خود جلب کرده است.

چرا کافه ایرانی یک هنر است؟ | حس کافه

معماری حس کافه برگرفته از آثار تاریخی و کهن و قدیمی و اصیل است. ۱۵۰۰ مترمربع فضای دلنشین، پوشیده شده از طرح هایی که هرکدام، دوره ای از تاریخ ایران را ورق می زند.حس کافه یک موزه است. موزه ای آرام و دنج و البته شیرین و خوشمزه، که میزبان حماسه آفرینان عرصه ورزش و هنر نیز شده است.

حس کافه معنای واقعی هنر است

مزه های اصیل و نوشیدنی های درجه یک ایران کهن را به سبکی خاص و خلاقانه در منو حس کافه، این هنر ایرانی جمع کرده ایم. یک کافه ایرانی برای هم وطنان ایرانی که دمی در آن بنشینند و لذت ببرند.حس کافه، منویی اصیل و منحصر بفرد برای ارائه به مهمانان خود دارد. منوی هنرمندانه که قدمت بیش از ۵۰۰۰ سال ایران را در خود جای داده است.

حس کافه معنای واقعی هنر است | حس کافه

از اینروست که ادعا داریم حس کافه یک هنر است. سراسر کار دست هنرمندان ایرانی است. در دل شهر تهران، بهترین کافه ایرانی را برایتان آماده کرده ایم. منتظر حضور شما هستیم تا مهمان نوازی خودمان را ثابت کنیم. از هنرمندان درباره مهمان نوازی ما بپرسید.

کافه ایرانی  حس کافه، یار امروز دوستان قدیم

از دوستان قدیم که بپرسید همه یک کافه ایرانی را در خاطرات خود دارند. برای مرور خاطرات یاد گذشته آنجا جمع می شوند و از قدیم و حال می گویند.حس کافه، با ایجاد مکانی با حس و حال صمیمیت ها و دوستی های قدیم، در فرشته، پذیرای دوستان قدیم است. خاطراتتان در حس کافه زنده خواهد شد.

کافه ایرانی  حس کافه، یار امروز دوستان قدیم | حس کافه

لحظه شیرین و فوق العاده ای است. گرد هم آمدن در یک کافه اصیل، که بی برو برگرد، بهترین کافه در فرشته است. نشستن پای صحبت دوستان و از دل گفتن و از دل شنیدن. کمتر جایی در شهر، این فرصت را برای شما خواهد داشت. افتخار می کنیم که می توانیم میزبان این حس پر از عشق و دوستی باشیم.

منو منحصر به فرد یک کافه اصیل

منو کل تاریخ ایران را که بگردیم، پر است از نازنوش و شکرپاره، که مزه آن را یک بار که بچشید، دیگر لب به هیچ نوشیدنی نخواهید زد. طعم هایی که در حس کافه این هنر ایرانی برای شما آماده کرده ایم، از ما یک هنرمند ساخته است. هنرمندان مشهور هم محصور این هنر ما در منوی منحصر بفرد و اصیل کافه ایرانی حس کافه شده اند. عصرها اگر سری به ما بزنید، یکی دو نفر از آنها را خواهید دید. هر چند ممکن است برخی از آنها راه طولانی را تا فرشته، ساختمان رویال آمده باشند، اما می دانیم که مزه منو حس کافه را جایی نیافته اند.

منو منحصر به فرد یک کافه ایرانی اصیل | حس کافه

مهمان اگر داشته باشید، ما مهمان نواز خوبی هستیم. آنها را به بهترین کافه در فرشته دعوت کنید. کافه ای از دل تاریخ ایران، که یک هنر برای شما به ارمغان آورده است. هنر درست کردن چای ایرانی، هنر درست کردن دستپخت ایرانی و هنر معماری و ساخت ایرانی، همه اینها را در حس کافه، بهترین کافه در فرشته گرد هم آورده ایم تا قابل باشیم، مهمان نواز شما شویم.

مشق حواس و لمس میراث

قصه جالبی است. از بوی هنر مست شوید، هنر ببینید، هنر گوش دهید، هنر بنوشید و هنر لمس کنید. حواس پنجگانه خود را آماده کنید. در بهترین کافه ، سورپرایزی برای شما خواهیم داشت. یک هیجان بی حد و حصر در یک کافه را تجربه خواهید نمود.

وارد که شوید، محصور هنر معماری اصیل و قدیمی حس کافه خواهید شد. از دیدن سیر نمی شوید تا به شما تعارف نشستن کنیم. تازه متوجه می شوید که در یک کافه ایرانی قدم گذاشته اید. صدای دلنشین موسیقی ایرانی که به گوش هایتان برسد، از عصر پادشاهان بزرگ به ۱۵۰ سال قبل از اکنون خواهید آمد. کمان و کمانچه را عرض می کنیم. روحتان که حسابی جلا آمد، بوی مست کننده، بهترین نوشیدنی ایرانی شما را از رویا بیرون خواهد آورد.

بله، نوشیدنی شما آماده است. در کافه ایرانی یک هنر را به شما تعارف می کنیم. گوارای وجودتان باشد. لبخند سراسر از آرامش و شادمانی با اولین جرعه، دوباره شما را به آلبوم خاطراتتان سفر خواهد داد. چه کنیم این یک هنر است، با هنر سفر خواهید کرد.

از همه اینها چند ساعتی که بگذرد، قرار است میراث تاریخ ایران را لمس کنید. قدمی در هوای تازه حس کافه بزنید. خودتان هنر را لمس کنید. مشق حواس و لمس میراث از اینجا آمده است. از اصالت و شما را با خود خواهد برد.دلبری نمی کنیم. همه اینها را از پچ پچ های شما شنیده ایم. آن چیز که عیان است، چه حاجت به بیان است. خودتان تشریف بیاورید و ببینید. لذتی وصف نشدنی در انتظارتان است. قدمتان روی چشم ما جا دارد.