غذای ایرانی در بهترین کافه ایرانی

2019-07-05

اهميت و جايگاه غذاي ايراني در رستوران ها

بهترین کافه ایرانی، کافه يا رستوراني باشد. که غذاهاي ايراني را با استفاده از روش ها و سنت هاي قديمي ارائه دهد. بسياري از ادويه هاي اضافه شده به غذاهاي ايراني ريشه در طب سنتي دارند. امروزه تحقيقات زيادي در مورد انواع ادويه جات مانند زرد چوبه ، انواع فلفل و … انجام گرفته است.

اهميت و جايگاه غذاي ايراني در رستوران ها | حس کافه

و تاثير مثبت اين مواد بر سلامت به اثبات رسيده است. گذشتگان ما نيز با تکيه بر طب سنتي ايران، که يکي از قديمي ترين طب هاي تاريخ مي باشد. به تناسب طبع هر غذا، ادويه مناسب به آن اضافه مي نمودند. با رشد فست فود ها و گسترش روز افزون زندگي ماشيني، متاسفانه عادت غذايي خوب گذشته، جاي خود را به عادتهاي نادرست امروزي داده اند. امروزه غذاهاي پرچرب و با کمترين ارزش غذايي جايگزين غذاهاي سنتي پر ارزش گذشته گرديده اند. لذا بهترین کافه ایرانی، کافه ايست که غذاهاي ايراني را با حفظ سنت هاي گذشته طبخ نمايد. و به طبع غذاها و دسرهاي سازگار با آنها اهتمام ورزد.

بهترین کافه ایرانی حس آرامش به ما مي دهد

اگر شما هم از آن دسته آدم هايي هستيد که به وعده غذايي خود اهميت مي دهيد. بايد به شما تبريک بگوييم. زيرا داشتن وعده غذايي منظم در داشتن سلامت جسم و جان ما اهميت ويژه اي دارد. امروزه بسياري از افراد در طي مشغله هاي روزمره وعده هاي غذايي نامنظمي دارند. و اکثرا در وعده ناهار يا شام خود از فست فودهاي مختلف استفاده مي کنند. اين سبک غذايي ريشه هاي بيماري هاي مختلف امروزي مي باشد.

بهترين کافه ايراني حس آرامش به ما مي دهد | حس کافه

ما براي وعده هاي غذايي خود به عنوان منابع انرژي براي انجام فعاليتهاي مختلف روزانه نيازمند هستيم. علاوه بر همه اينها آرامش در هنگام صرف غذا و پرهيز از تندخوري که خود موجب اضافه وزن و چاقي مي باشد. امري بسيار مهم است که طب سنتي نيز بر آن تاکيد دارد.

بهترین کافه ایرانی، کافه ايست که به هنگام صرف غذا در آنجا مهمانان و مشتريان بتوانند. ذهن خود را از تمام مشغله هاي روزمره خالي کنند. و خود را براي بلع و هضم غذا آماده کنند. و با يک دسر مناسب آن غذا خود را آماده فعاليتهاي مدنظر کنند. همه اينها ميسر نمي شود مگر اينکه کافه فضايي آرامش بخش و دلنواز ايجاد نمايد. و چه چيزي بهتر از فضا و معماري اصيل ايراني با تزئينات خاص که مناسب حال ما ايراني ها مي باشد.

کافه رستوراني که از معماري سنتي و اصيل ايراني بهره مي برد. ناخودآگاه ذهن مشتريان را از مشغله هاي ديگر به خود جذب مي کند. مهمان کافه که جذب فضا شده است و کم کم از آن لذت مي برد. دغدغه ها ي فکري و شايد شغلي را به گوشه اي مي گذارد. و آماده صرف غذا و لذت بردن از آن مي شود.

بهترین کافه ایرانی، دمنوش ها و نوشيدنيهاي ايراني

بسياري از دمنوش ها و نوشيدنيهاي اصيل و سنتي ايران، ريشه درماني دارند. مسلما کافه اي که به عرضه اين دمنوش ها اقدام مي کند. شايسته نام بهترین کافه ایرانی مي باشد. کافه اي که علاوه بر ارائه خدمات در سلامت جامعه و مهمانان خود نيز مي کوشد.

بهترين کافه ايراني، دمنوش ها و نوشيدنيهاي ايراني | حس کافه

شايد بسياري از انواع چاي و دمنوش اصيل ايراني وجود داشته باشد که ما نام آنها را از ياد برده ايم. يا اصلا تا به حال نام آنها را نشنيده باشيم. با توجه به تنوع اقليم ايران، هر ناحيه اي به تناسب موقعيت و پوشش گياهي خود از انواع دمنوش ها در طول ساليان متمادي بهره جسته است. کافه اي که اين دمنوش هاي اصيل ايراني را گرد آورد. و آنها را با طعم هاي اصيل ايراني عرضه کند. بهترین کافه ایرانی مي باشد.

همچون کافه اي مي تواند. به بهبود عادت غذايي جامعه نيز کمک کند. به نحوي که با ارائه غذا به سبک سنتي و اصيل آن، مشتريان و مهمانان را از شيوه طبخ سنتي آن و همچنين ادويه جات مفيد آگاه مي نمايد. در بسياري از موارد ما نسبت به طبع غذاها آگاهي لازم را نداريم. و ممکن است پيش غذا يا دسري نامناسب را بر خلاف طبع غذاي سفارش داده شده انتخاب نماييم. بهترین کافه ایرانی همواره در اين موارد راهنماي مشتريان و مهمانان است.

کدام کافه اين خصوصيات را دارد

شايد پيدا کردن بهترین کافه ایرانی  با اين ويژگيها، در سطح شهرهاي بزرگ به خصوص تهران که دائم به سمت سبک و روش زندگي غربي قدم  بر مي دارد. امري سخت به نظر آيد. اما يک کافه و رستوران در فرشته تهران خدماتي از اين دست ارائه مي دهد.

حس کافه نام رستوراني کاملا ايراني و با غذاها و خدمات ايراني مي باشد. در حس کافه انواع غذاهاي ايراني با انواع ادويه جات و طعم دهنده هاي اصيل ايراني پخت مي شود. انواع دمنوش ها، چاي هاي ايراني را مي توانيد در حس کافه بيابيد.

علاوه بر همه اينها، استفاده و بهره گيري از معماري سنتي و اصيل ايراني، فضايي آرامش بخش به حس کافه داده است. استفاده از وسايل قديمي و سنتي در فضاي حس کافه، شما را از شهر شلوغ تهران خارج و به فضاي سنتي و اصيل ايراني قديم مي برد.

پس از ورود به حس کافه و لذت بردن از فضاي سنتي آن، با منوي بسيار خاص حس کافه مواجه مي شويد. در اين منوي زيبا و سنتي ليست انواع دمنوش ها، شن جوش ها، لب دوزها و لب سوزها به همراه خواص دارويي برخي از اين دمنوش ها و مواد استفاده شده به چشم مي خورد.

حستوران و حس کافه

شايد حس کافه و رستوران هايي از اين دست بهترین کافه ایرانی باشند. البته بدون شک کافه و رستوراني که در زمينه احياي فرهنگ هاي ديرين و اصيل ايراني در زمينه فضا سازي و معماري و ارائه غذاها  و نوشيدنيهاي ايراني بکوشد. بدون شک نام بهترین کافه ایرانی، برازنده آن خواهد بود.

حستوران و حس کافه | حس کافه

زيرا که سيل سبک زندگي غربي با قدرت تمام در حال تخريب فرهنگ هاي ديرين ممالک مختلف است. و کساني که در زمينه  احياي سنت هاي فرهنگي و اصيل ايراني فعالند. قابل تقدير و ستايش مي باشند.حس کافه به عنوان يک کافه ايراني، با فضايي کاملا ايراني و سنتي با سبک و سياقي تماما ايراني واقع در خيابان فرشته ساختمان رويال، در خدمت شما عزيزان براي داشتن اوقاتي خوش و فرح زا مي باشد.